God dyrlæge omkring Holbæk (Vestsjælland)

Din egen erfaring med en dyrlæge på Sjælland. Gode historier og skrækhistorier postes her - på den måde kan vi formidle vores erfaringer videre, så vi undgår besøg hos dem, som bare ikke kan håndtere vores små venner.

Redaktør: Lylle My

Besvar
MissKitty
Senior Rottemedlem
Indlæg: 719
Tilmeldt: man apr 10, 2006 10:58 pm
Geografisk sted: Holbæk

God dyrlæge omkring Holbæk (Vestsjælland)

Indlæg af MissKitty » tors apr 10, 2008 5:04 pm

Efter at have været ude med mine drenge her for en uge siden ca, har jeg valgt at skifte dyrlæge, da jeg ikke føler at Holbæk Dyrehospital ved nok om rotter til at jeg vil behode dem. Ret ærgeligt, da jeg ellers var så glad for dem :( De ved meget om kaniner og hamstere, men lige rotter ved de ikke så meget om. Øv.

Så vil høre herinde, om der er nogen der kan anbefale en god dyrlæge, som der ved en masse om rotter? Gerne i nærheden af Holbæk, men må også godt være udenfor byen. Jeg er åben for ideer.
Ejer af rotte-drengene Bastian, Vladimir, Hannibal & Sigurd + missekatten Perle :D

R.I.P. min elskede Daisy

Brugeravatar
thildemaria
DTF Forum Medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: tirs sep 22, 2009 2:32 pm
Geografisk sted: Tuse næs

Måske dem i Snertinge

Indlæg af thildemaria » tors sep 24, 2009 12:49 pm

Har ikke selv rotter,så ved ikke om de har den fornødne erfaring du søger men de har generelt et ret godt ry. Ellers så prøv at søg på de gule sider eller lign. for der er vist også dyreklinikker i Asnæs og nogle af de andre småbyer mellem Holbæk og Nykøbing Sj.

Pøj pøj med det :)

Besvar