Dyrelæge i nærheden af KBH

Din egen erfaring med en dyrlæge på Sjælland. Gode historier og skrækhistorier postes her - på den måde kan vi formidle vores erfaringer videre, så vi undgår besøg hos dem, som bare ikke kan håndtere vores små venner.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
Horizon
Rotternes Herre
Indlæg: 1805
Tilmeldt: søn feb 14, 2010 11:09 pm
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Dyrelæge i nærheden af KBH

Indlæg af Horizon » søn sep 12, 2010 10:20 pm

Jeg ved godt at der er nogle tråde med info omkring diverse dyrelæger i omegnet. Men jeg har brug for noget up-to-date da jeg søger en dyrelæge der har erfaringer med tamrotter, og selvfølgelig til vores kat. Helst et sted hvor personalet er venlige, og hvor dyrelægen er til at snakke med og ikke en hovski snovski.

Jeg er ny i området, og vi er bosat i brøndby strand - derfor kender jeg eller min bedre halvdel ikke til dyrelægerne rundt omkring. Hvis nogle kender en dyrelæge som er ala ovenstående, hvor S toget er ligetil og hvor rejsen ikke er for lang eller besværlig (det skal jo også kunne fungere hvis der skulle blive brug for akut konsultation) så giv endelig lyd med dyrelægens telefon nummer og adresse!

Ammit
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 6525
Tilmeldt: man aug 29, 2005 7:25 pm
Geografisk sted: Bagsværd
Kontakt:

Indlæg af Ammit » man sep 13, 2010 12:04 am

Brøndby Strand er nok lidt langt væk fra Buddinge Dyreklinik, men kan i hvert fald anbefale den. Eller Lyngby Dyrehospital. Der har vi altid fået god behandling, og de er også meget hjælpsomme og søde. :)
Mvh. Rotteri Congratz
http://www.congratz.dk

Amazement awaits you at every corner.

Yui
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3533
Tilmeldt: ons feb 11, 2009 12:31 am
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Yui » man sep 13, 2010 9:11 am

Altså nu er jeg ikke fra København og ved jeg helder ikke hvor langt væk denne dyrlæge er fra dig. Men Blågård dyreklinink (Dyrlæge Erik) er helt sikkert god og har forstand på rotter har været der flere gange. De lytter virkelig til hvad man har at sige og jeg har helder ikke haft de store problemer med at få en tid samme dag som jeg ringer og det er enda selv om jeg bor i Odense og ikke lige kan være der med det samme. Så dem kan jeg klart anbefale.
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.

difo
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 254
Tilmeldt: tors jul 01, 2010 7:12 pm
Geografisk sted: Brøndby

Indlæg af difo » man sep 13, 2010 3:55 pm

Jeg har brugt dyrelæge Jytte Tønnesen alias Brøndby dyreklinik af flere omgange både til min daværende kat, og fornyligt også til mine rotter.

Jeg har ALTID fået en super behandling, og de er bare gode til dyr selv dem der er bange og skræmte.

Synes heller ikke prisen er så gal igen - første gang jeg var der med en rotte gav jeg 325 kr. og det var med konsultation og medicin - efterfølgende blev jeg nødt til at komme igen med alle mine 6 rotter, da de også var lidt sløje - denne gang kaldte de det en efterbehandling og det kostede mig kun 185 kr. inkl. medicin.

du kan besøge dem på www.broendbydyreklinik.dk

ellers ved jeg at zoo-city har en dyrelæge som man kan konsultere den første søndag i hver måned, men ved ikke mere end det.
kærlige totte hilsner

Diana

den lykkelige ejer af: Malte og Dumbe
RIP Laban, Bimse, Sofie og Timmie

Mio
Rotternes Herre
Indlæg: 1479
Tilmeldt: tirs dec 28, 2004 4:56 pm
Geografisk sted: Nykøbing F.
Kontakt:

Indlæg af Mio » man sep 13, 2010 4:04 pm

Jeg bor ikke i københavn og har derfor ikke personlig erfaring med dyrlægerne derinde, men har aldrig hørt noget dårligt om Erik Blågårdens dyreklinik.. Tværtimod.. Han bliver altid rost til skyerne :D
Du finder ham/dem her http://www.blaagaard-dyreklinik.dk/
Blågård Dyreklinik
v/Dyrlæge Erik Steen Larsen
Blågårdsgade 25
2200 København N
Tlf: 3535 4040
Emilie Marqvorsen

<3

Brugeravatar
Horizon
Rotternes Herre
Indlæg: 1805
Tilmeldt: søn feb 14, 2010 11:09 pm
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af Horizon » tirs sep 14, 2010 8:57 pm

Tak skal I have... Jeg vil lige undersøge Brøndby dyreklinik og Blågård dyreklinik og se hvor der er mest kemi :D

Besvar