Roskilde Dyreklinik, super sted og behandling

Din egen erfaring med en dyrlæge på Sjælland. Gode historier og skrækhistorier postes her - på den måde kan vi formidle vores erfaringer videre, så vi undgår besøg hos dem, som bare ikke kan håndtere vores små venner.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
sweetypops
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 175
Tilmeldt: fre jun 18, 2010 10:01 pm
Geografisk sted: Roskilde

Roskilde Dyreklinik, super sted og behandling

Indlæg af sweetypops » tirs okt 12, 2010 9:21 pm

Jeg havde i dag mine rotter til dyrlæge fordi jeg mistænkte dem for at have skab.

Roskilde Dyreklinik tog rigtig godt imod mig og rotterne, det var hurtig og effektiv behandling :) Kan sagtens anbefale dem til andre og så kostede det kun cirka 300 kr for alt :)
R.I.P. Fergie, Pablo, Martha, Ninja, Cidona, Nessie og Mercedes

Brugeravatar
rats
Senior Rottemedlem
Indlæg: 958
Tilmeldt: tirs nov 18, 2003 12:27 pm
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af rats » søn dec 26, 2010 1:44 pm

Det er også dem jeg bruger :wink:
og jeg er også glad for dem :wink:
knus fra malou.
rotter på loftet, - og i buret :D:D

Tåt
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 212
Tilmeldt: tirs aug 07, 2012 1:18 pm
Geografisk sted: Frederikssund, Sjælland

Indlæg af Tåt » lør sep 01, 2012 10:09 pm

Jeg var hos dem i onsdags og hvor er de bare søde.
Rotterne blev så fint behandlet (og det blev vi også for den sags skyld). Det var alt i alt en rigtig positiv første gang hos dyrelægen.

Og så kostede det kun 310kr :)
Tottebeboere:
Alma & Sif & Yui's Caramel Chew Chew

Brugeravatar
spritt
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 162
Tilmeldt: tors okt 28, 2004 8:39 am
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

Indlæg af spritt » fre maj 03, 2013 10:53 pm

Jeg har indtil nu været okay tilfreds med Roskilde Dyreklinik, men jeg synes de er dyre! Vi har måtte punge ialt 1400 kr. for et få behandlet 3 rotter med skab, det synes jeg er en vild pris.
Jeg overvejer kraftigt at tage den lange tur ind til min gamle dyrlæge, Erik på Blågården Dyreklinik fremover, han er supergod og langt rimeligere i pris. Det er godt nok besværligt når man bor i Roskilde, men jeg tror godt det kan betale sig.

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » tirs maj 07, 2013 4:03 pm

Vi blev også overraskede for et halvt års tid siden ca., da regningen hos Roskilde Dyreklinik pludselig lød på et sted mellem 12 og 13 hundrede i stedet for de absolut max 650 kr før i tiden.
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Tåt
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 212
Tilmeldt: tirs aug 07, 2012 1:18 pm
Geografisk sted: Frederikssund, Sjælland

Indlæg af Tåt » tors jul 11, 2013 8:56 pm

spritt skrev:Jeg har indtil nu været okay tilfreds med Roskilde Dyreklinik, men jeg synes de er dyre! Vi har måtte punge ialt 1400 kr. for et få behandlet 3 rotter med skab, det synes jeg er en vild pris.
Jeg overvejer kraftigt at tage den lange tur ind til min gamle dyrlæge, Erik på Blågården Dyreklinik fremover, han er supergod og langt rimeligere i pris. Det er godt nok besværligt når man bor i Roskilde, men jeg tror godt det kan betale sig.
Hold da helt op! Det var da også voldsomt mange penge. Vi gav 310 for konsultation og medicin mod skab, til to rotter.. der er langt fra 310 til 1400 :O
Tottebeboere:
Alma & Sif & Yui's Caramel Chew Chew

AlberteS
DTF Forum Medlem
Indlæg: 14
Tilmeldt: tirs okt 28, 2014 12:52 pm

Re: Roskilde Dyreklinik, super sted og behandling

Indlæg af AlberteS » man dec 22, 2014 11:06 am

Jeg har i dag været på Roskilde dyreklinik. De er rigtig søde og har brugt dem meget til mine hunde og katte, men synes det var lidt dyrt... 590 kr for konsulation og ronaxan-behandling til 3 rotter...

FoxyRats
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 178
Tilmeldt: lør aug 03, 2013 4:28 pm
Kontakt:

Re: Roskilde Dyreklinik, super sted og behandling

Indlæg af FoxyRats » tirs dec 23, 2014 3:08 pm

Jeg tænker også om det er den samme dyreklinik, fordi når jeg kigger ligger prisen på konsultation på 450kr? :)
Stolte ejere af 8 rotter <3

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Roskilde Dyreklinik, super sted og behandling

Indlæg af erfort » tirs dec 23, 2014 3:41 pm

Der er kun en Roskilde Dyreklinik: http://www.roskildedyreklinik.dk/

Men det er forskelligt, hvad de enkelte dyrlæger der ude tager. Fx tog Jens konsultationspris for hver enkelt rotte, sidst vi var der ude, så en konsultation pludselig løb godt op over de 1000 kr, og samtidig bryder jeg mig ikke om hans måde at håndtere rotter på.
Til gengæld plejede Hanne at være rigtig god til dyrene og at tage en fair pris.

Vi valgte dog helt at skifte dyrlæge, fordi de ikke altid kan hjælpe, når der er noget ud over det alm. i vejen.
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

AlberteS
DTF Forum Medlem
Indlæg: 14
Tilmeldt: tirs okt 28, 2014 12:52 pm

Re: Roskilde Dyreklinik, super sted og behandling

Indlæg af AlberteS » fre jan 02, 2015 6:10 pm

erfort skrev:
Vi valgte dog helt at skifte dyrlæge, fordi de ikke altid kan hjælpe, når der er noget ud over det alm. i vejen.
Hvilken dyrlæge skiftede du til? :)

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Roskilde Dyreklinik, super sted og behandling

Indlæg af erfort » lør jan 03, 2015 12:17 am

AlberteS skrev:
erfort skrev:
Vi valgte dog helt at skifte dyrlæge, fordi de ikke altid kan hjælpe, når der er noget ud over det alm. i vejen.
Hvilken dyrlæge skiftede du til? :)
Vi skiftede til Frihedens Dyreklinik.
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

AlberteS
DTF Forum Medlem
Indlæg: 14
Tilmeldt: tirs okt 28, 2014 12:52 pm

Re: Roskilde Dyreklinik, super sted og behandling

Indlæg af AlberteS » lør jan 09, 2016 10:31 pm

erfort skrev: Men det er forskelligt, hvad de enkelte dyrlæger der ude tager. Fx tog Jens konsultationspris for hver enkelt rotte, sidst vi var der ude, så en konsultation pludselig løb godt op over de 1000 kr, og samtidig bryder jeg mig ikke om hans måde at håndtere rotter på.
Til gengæld plejede Hanne at være rigtig god til dyrene og at tage en fair pris.

Vi valgte dog helt at skifte dyrlæge, fordi de ikke altid kan hjælpe, når der er noget ud over det alm. i vejen.
Jeg har været rigtig glad for Roskilde dyrklinik til mine tidligere dyr, hunde, katte, kaniner, men jeg synes heller ikke, at de er helt super til rotter. Jeg er enig i at Hanne behandler de små totter bedre end Jens gør. De er fine til at behandle de almindelige sygdomme, men jeg tog også til frihedens dyrklinik da min rottedreng blev ved med at være syg.
Nu er jeg blevet anbefalet Ny Tolstrup dyrklinik ved Hvalsø, jeg har dog ikke været der endnu.

AlberteS
DTF Forum Medlem
Indlæg: 14
Tilmeldt: tirs okt 28, 2014 12:52 pm

Re: Roskilde Dyreklinik, super sted og behandling

Indlæg af AlberteS » lør jan 09, 2016 10:31 pm

Jeg betalte 1200 kr for at få fjernet en betændelses-byld. Det synes jeg var ret dyrt.

Besvar