Dyrlægehuset

Din egen erfaring med en dyrlæge på Sjælland. Gode historier og skrækhistorier postes her - på den måde kan vi formidle vores erfaringer videre, så vi undgår besøg hos dem, som bare ikke kan håndtere vores små venner.

Redaktør: Lylle My

Besvar
China Town

Dyrlægehuset

Indlæg af China Town » søn dec 07, 2003 10:27 pm

Alison er en rigtig god dyrlæge, hun er sød og kærlig over for dyrene og er ikke bange for at sige til hvis hun er i tvivl (hvilket alle dyrlæger kan være) :wink: hun var lidt nervøs ved at røre mine rotter i starten men hun er så småt ved at vænne sig til det... :D

Hun er god til både dyr og mennesker, vi bruger hende både til marsvin, katte og rotterne, og hvad vi ellers har haft af dyr.... Og så gør hun tingene til en fair pris :wink: jeg betaler feks. ikke for konsultation.. :)

Adr.

Alison Wilson
Slettebjergvej 2
2750 Ballerup

44-66-18-00

Brugeravatar
Rattas
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 371
Tilmeldt: lør mar 14, 2009 5:53 pm
Geografisk sted: Ballerup

Indlæg af Rattas » tors jun 25, 2009 6:26 pm

Jeg synes, det var temmelig dyrt, da jeg var der med mine to rotter, der nøs. Hun lyttede lidt til deres lunger og stillede mig nogle spørgsmål, men mente blot det var en virus, så man ikke kunne gøre noget ved det. Det skulle hun have 320 kr for.
Nu skal de to rotter aflives, da de efterfølgende har været i behandling med antibiotika, som dog ikke har hjulpet :( Så jeg kigger mig lidt om efter en billigere dyrlæge, som kan aflive dem.
Hilsen Linda

Brugeravatar
Tanne
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 97
Tilmeldt: man mar 23, 2009 10:48 pm
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af Tanne » man mar 15, 2010 4:47 pm

Jeg fik lige af vide i dag jeg skal give 850 for aflivning og få hende til og se rotten og komme af med den hvis den bliver aflivet , det synes jeg er halv dyrt.
// Tanja Thomsen lykkelig ejer af en dejlig kæreste <3

Billede

Brugeravatar
Esme
Ikke til stede
Indlæg: 6391
Tilmeldt: man okt 08, 2007 9:26 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Esme » man mar 15, 2010 11:36 pm

850 kroner for en aflivning af een rotte lyder meget dyrt syntes jeg. Jeg mener jeg gav omkring 250-300 noget i den stil for en aflivning og at de tog rotten til kremering.

Brugeravatar
X-Rats
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4910
Tilmeldt: lør feb 25, 2006 4:36 pm
Geografisk sted: Brøndby
Kontakt:

Indlæg af X-Rats » tirs mar 16, 2010 10:55 am

Lyder godt nok underligt. Vi har skulle give 300-350 når vi har fået aflivet en rotte hos Alison.
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg

Billede

- Diskuter aldrig med en idiot - idioten vil uværgeligt bringe dig ned på sit niveau, og dermed vinde i kraft af flere års erfaring..
- Hvis du peger fingre af nogen, så husk du har 3 fingre der peger tilbage på dig selv.

Brugeravatar
Tanne
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 97
Tilmeldt: man mar 23, 2009 10:48 pm
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af Tanne » tirs mar 16, 2010 6:16 pm

Jeg er osse meget ny der nede , ved ikk om det har noget og sige. Men de er super søde der nede , så ville betale hvad det koster for er glad for dem der :)
// Tanja Thomsen lykkelig ejer af en dejlig kæreste <3

Billede

Besvar