Gørlev Dyreklinik -Skøn dyrlæge!

Din egen erfaring med en dyrlæge på Sjælland. Gode historier og skrækhistorier postes her - på den måde kan vi formidle vores erfaringer videre, så vi undgår besøg hos dem, som bare ikke kan håndtere vores små venner.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Dreamer95
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 484
Tilmeldt: man jul 04, 2011 9:29 am
Geografisk sted: Ruds-Vedby

Gørlev Dyreklinik -Skøn dyrlæge!

Indlæg af Dreamer95 » fre feb 03, 2012 1:21 am

Ja jeg har ærligtalt ikke så meget andet at sige end skøn dyrlæge med nogen rigtig søde medarbejdere! Har været inde hos 3 forskellige nu med henholdsvis 2 rotter, 1 kat og en hund og jeg syntes jeg har fået lige god behandling om det har været en rotte eller en hund.
De er meget forsigte og tjekker virkelig grundigt efter!
Og noget andet som er rigtig godt for mange; hvis man ikke lige har penge på sig kan man få regningen med hjem og så skal den bare betales inden 14 dage! :D
Jeg bruger Gørlev dyreklinik fast til alle vores dyr og har bestemt ikke tænkt mig at skifte! De er såå søde deroppe, og så er jeg dybt taknemmelig for at de har ordnet min elskede Maximillian<3
Lykkelig ejer af Kattene; Lui, Nuggi, Snehvide og Chief<3 Og Hunden Aslan<3 -Sov Sødt Blue (Rotte)!<3 Sov Sødt Jamie(Kat)!<3
-Desværre ingen rotter mere :(
Eight Letters, Three Words, One Meaning<3

Alenya
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3078
Tilmeldt: tors nov 16, 2006 11:33 pm
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Indlæg af Alenya » fre feb 03, 2012 1:42 am

Helt klart nogle vidunderlige mennesker derude, dem har jeg også brugt meget :D Jeg har så været heldig at få afbetaling, hvis det har brændt helt på, så de er meget fleksible derinde og bestemt meget dygtige.. Og som du selv har oplevet ser de lige på alle dyrene, og er de i tvivl rådføre de sig andre dyrlæger eller læser sig frem til hvad der skal gøres..
¤Camilla¤
Billede

EmmaSia
Senior Rottemedlem
Indlæg: 524
Tilmeldt: tors feb 02, 2012 12:44 pm

Indlæg af EmmaSia » fre feb 03, 2012 10:01 am

ja jeg har kun hørt godt om dem men desværre bor jeg lige en tand for langt væk til at det kan betale sig at bruge dem :)
Er ikke længere aktiv på siden :)

Dreamer95
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 484
Tilmeldt: man jul 04, 2011 9:29 am
Geografisk sted: Ruds-Vedby

Indlæg af Dreamer95 » fre feb 03, 2012 11:40 pm

Alenya skrev:Helt klart nogle vidunderlige mennesker derude, dem har jeg også brugt meget :D Jeg har så været heldig at få afbetaling, hvis det har brændt helt på, så de er meget fleksible derinde og bestemt meget dygtige.. Og som du selv har oplevet ser de lige på alle dyrene, og er de i tvivl rådføre de sig andre dyrlæger eller læser sig frem til hvad der skal gøres..
Præcis! :D
Var også oppe med vores nye hundehvalp Aslan igår, han skulle lige ha tjekket øjne fordi han var rød rundt om dem. Dyrlægen lavede så samtidig lige sundhedstjek på ham for at se at alt var ok. Da vi så kom til at skulle betale fik vi kun lov til at betale for den øjensavle han skulle ha! Det syntes jeg er flot når vi sådan set stadig er nye kunder hos dem :D
Lykkelig ejer af Kattene; Lui, Nuggi, Snehvide og Chief<3 Og Hunden Aslan<3 -Sov Sødt Blue (Rotte)!<3 Sov Sødt Jamie(Kat)!<3
-Desværre ingen rotter mere :(
Eight Letters, Three Words, One Meaning<3

Besvar