bellahøj

Din egen erfaring med en dyrlæge på Sjælland. Gode historier og skrækhistorier postes her - på den måde kan vi formidle vores erfaringer videre, så vi undgår besøg hos dem, som bare ikke kan håndtere vores små venner.

Redaktør: Lylle My

Besvar
cammilla
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 161
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 6:51 pm
Geografisk sted: Næstved

bellahøj

Indlæg af cammilla » lør dec 17, 2005 8:59 pm

hej ja nu kan jeg jo ikke sige noget med sikkerhed med rotter, men jeg ville mene at denne dyreklinik er god til rotter, men har aldrig været der med nogen eller set nogen der har været der med rotter, men det er sådan at de er utrolig gode med vores ildere og de er utrolig professionelle og ved en masse og går utrolig meget op i deres job så jeg vil varmt anbefale http://www.belladyreklinik.dk
men nogle jeg ikke vil anbefale er herfølge dyreklinik, dem havde vi til at starte med, men det var osse kun indtil vores pige blev steraliseret og var ved at dø af indre blødninger, der var en indsprøjtning de havde glemt at give hende, det er fordi hun ilder ikke må være i løbetid for lang tid før de for hvalpe, men det er en lang historie. men jeg syntes ikke de er gode til de små dyr, det er mere til hund, kat, heste, køer alle de store og almindelige
hilsen mig og alle dyrene

Brugeravatar
hamsterhygge
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 65
Tilmeldt: man jun 04, 2007 2:30 pm
Geografisk sted: Ballerup ved København

ihe......

Indlæg af hamsterhygge » tirs jun 05, 2007 5:28 pm

bare du ikke tager din hund der til.

Min mor og far var ved at miste deres hundehvalp der
fordi de udførte en mangelfuld behandling af hunde syge
og dårlig introduktion i hvad de skulle bagefter
og hvordan og hvornår de skulle reagere hvis bedring udeblev.
dagen efter syndtes mine forældre ikke at hunden hade det bedre
og ringede til dem
:shock: klinikken var lukket pga. ski ferie :?
og de henviste til en anden i rødovre
tog der ud og fik afvide at var de kommet en ½ dag sener var de kommet med en død hund.
Hilsen Lars og Christina

Brugeravatar
maria-d
DTF Forum Medlem
Indlæg: 42
Tilmeldt: ons jan 03, 2007 8:54 pm
Kontakt:

Indlæg af maria-d » søn jun 17, 2007 5:51 pm

Jeg har været på Bella Dyreklinik to gangen, og huha hvor er de bare dygtige og søde!!!

Jeg kan KUN anbefale dem, også selvom de ikke lige ligger rundt om hjørnet. De er værd at køre efter, hvis ens rotte skal til lægen!

5 stjerner herfra! :D

Brugeravatar
Didde
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 390
Tilmeldt: ons mar 31, 2004 12:47 pm
Geografisk sted: Skovlunde

Indlæg af Didde » ons jun 20, 2007 2:44 pm

Jeg vil absolut IKKE anbefale dem! Min veninde var ude med en rotte og skulle have behandlinger med baytril men det var korte behandlinger på 1 uge som resulterede i at den ikke blev rask :(

Udover det var jeg derude pga den anden af min venindes rotte skulle have fjernet en knude, og jeg spurgte hende om nogle helt almindelige ting og hun kunne svare på skræmmende lidt. Hun virkede egentlig sikker nok på sig selv, men hun vidste bare ikke noget om rotter. Så hun fyrede bare øregas af.
Hun kunne ikke fjerne knuden fori hun vidste ikke hvad det var, så hun aflivede rotten og smed så en regning på 2800kr.

Jeg vil ikke røre den dyreklinik med en ildtang!

Besvar