Ribe Dyreklinik

Post dit besøg hos dyrlægen her. Forstod han/hun sig på tamrotter ?! Positive og negative indlæg.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Gæst

Ribe Dyreklinik

Indlæg af Gæst » lør apr 22, 2006 9:03 pm

Ja så har min kat været syg (igen) han gik og kastede op, og den enegang var der blod med.. Så mig afsted til den nærmeste dyrlæge, som så blev Ribe Dyreklinik..

Da jeg kun er vandt til en lilel klinik blev jeg overrasket da jeg trådte ind i klinikken.. venterummet var en hel butik med mad, legetøj, loppeting osv.. den ene side var til unde, den anden til katte (stod der på et skilt) jeg ved så ikke hvor de andre dyr skal være :)

Men de var venlige..

Og jeg følte jeg fik nogle flere informationer ved dem end i Haderslev.. bl.a. med hans halv kroniske øjenbetændelse... I Haderslev havde de bare sagt at det kunne godt ske han fik det igen... Her i Ribe fik jeg så at vide at han havde en herpes virus i øjet, da jeg så spurgte hvad det var fik jeg at vide at det var samme virus som når vi får forkøelsessår..

Han blev så stukket, og fik scpecial foder og noget pasta med levende bakterier med hjem.. Og allerede efter få dage havde han det bdere :)

Det eneste minus jeg lige kan finde er at deres kasteration er dyrer og så at det er uden øremærkning, men jeg er villig til at betale det mere, da det virker som om de ved hvad de gør..

Et plus mere er at de også kører ud til heste folk, så jeg behøver ikke have 2 dyrlæger :)

Maiken
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 96
Tilmeldt: tirs apr 04, 2006 10:38 pm
Geografisk sted: Ribe, Syd-vestjylland.

Indlæg af Maiken » søn apr 23, 2006 12:48 am

Hvilken en af dyrlægerne var det?
De er nemlig bare smadder gode derude, og virkelig søde. En af dem aflivede vores old gamle, højt elskede kat for snart 2 år siden :cry: Og hun var virkelig god til at fortælle hvad hun gjorde, og ikke lade sig påvirke af situationen, selvom mig og min mor og bror tudede og tudede og tudede.
Kan ikke huske hvad hun hed. Men den dyrlæge vi normalt brugte hed vidst Jens.. Er ikke sikker, men han har selv en halv dyrepark derhjemme, fordi han tager så mange forladte hunde og katte til sig. Tror han har 3-5 hunde og nogenlunde samme antal katte :lol:
Maiken er en kat:p

Gæst

Indlæg af Gæst » søn apr 23, 2006 11:34 am

Maiken skrev:Hvilken en af dyrlægerne var det?
De er nemlig bare smadder gode derude, og virkelig søde. En af dem aflivede vores old gamle, højt elskede kat for snart 2 år siden :cry: Og hun var virkelig god til at fortælle hvad hun gjorde, og ikke lade sig påvirke af situationen, selvom mig og min mor og bror tudede og tudede og tudede.
Kan ikke huske hvad hun hed. Men den dyrlæge vi normalt brugte hed vidst Jens.. Er ikke sikker, men han har selv en halv dyrepark derhjemme, fordi han tager så mange forladte hunde og katte til sig. Tror han har 3-5 hunde og nogenlunde samme antal katte :lol:
Det var en mand, jeg ved ikke hvad han hedder :) Men det kunne da godt være det var Jens :)

Cil
DTF Forum Medlem
Indlæg: 21
Tilmeldt: lør maj 12, 2007 6:28 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Cil » tirs maj 22, 2007 10:37 am

Men er der nogen der kan sige mig om Ribe Dyreklinik også er gode til rotter? Nogle der har gode erfaringer? (:
Mvh. Charlotte

R.I.P
Caizer (VNR)
Sif (VNR Etna)
Mumrik (2/2 2006 - 6/3 2008)
My (28/3 2006 - /6 2008)

Besvar