Vorup dyrehospital, Randers

Post dit besøg hos dyrlægen her. Forstod han/hun sig på tamrotter ?! Positive og negative indlæg.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
AC
Senior Rottemedlem
Indlæg: 898
Tilmeldt: tirs apr 17, 2007 5:46 pm
Geografisk sted: Randers

Vorup dyrehospital, Randers

Indlæg af AC » tors apr 26, 2007 9:03 pm

Jeg har haft en af mine rotter til dyrelæge der, da hun var lidt forkølet, og hun blev bare behandlet godt. Den kvindelige dyrelæge var så sød ved hende, og da der gik en anden læge igennem stuen skulle hun da også lige hen og hilse på...(rotten altså)

Inde på deres hjemmeside kan man sende mails til dem og få råd og vejledning den vej, og så har de tit tid til lige at snakke lidt om problemet i telefonen...

Jeg bryder mig godt om det sted =D>
-> AC

Tishat
DTF Forum Medlem
Indlæg: 12
Tilmeldt: lør apr 21, 2007 11:35 am
Geografisk sted: Randers

Re: Vorup dyrehospital, Randers

Indlæg af Tishat » lør apr 28, 2007 12:36 am

AC skrev:Jeg har haft en af mine rotter til dyrelæge der, da hun var lidt forkølet, og hun blev bare behandlet godt. Den kvindelige dyrelæge var så sød ved hende, og da der gik en anden læge igennem stuen skulle hun da også lige hen og hilse på...(rotten altså)

Inde på deres hjemmeside kan man sende mails til dem og få råd og vejledning den vej, og så har de tit tid til lige at snakke lidt om problemet i telefonen...

Jeg bryder mig godt om det sted =D>

Er det ham Garbus?

Brugeravatar
AC
Senior Rottemedlem
Indlæg: 898
Tilmeldt: tirs apr 17, 2007 5:46 pm
Geografisk sted: Randers

Indlæg af AC » lør apr 28, 2007 4:37 pm

Ja...

Hvorfor?
-> AC

Brugeravatar
AC
Senior Rottemedlem
Indlæg: 898
Tilmeldt: tirs apr 17, 2007 5:46 pm
Geografisk sted: Randers

Indlæg af AC » tirs maj 01, 2007 4:59 pm

Jeg er lige kommet hjem med en rotte, som blev kastreret dér...
Operationengik godt og det hele er som det skal være, nu skal han bare komme til sig selv igen...

Igen var dyrelægerne venlige, tog ham seriøst, og vigtigst af alt; de var gode til at besvare spørgsmål og vejlede.
-> AC

Tishat
DTF Forum Medlem
Indlæg: 12
Tilmeldt: lør apr 21, 2007 11:35 am
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Tishat » tors maj 03, 2007 10:31 am

AC skrev:Ja...

Hvorfor?
okay vidste bare ikke lige om der var flere dyrlæger i vorup. Og jeg ledte nemlig efter en andre havde prøvet i Randers og var tilfreds med =)

Brugeravatar
AC
Senior Rottemedlem
Indlæg: 898
Tilmeldt: tirs apr 17, 2007 5:46 pm
Geografisk sted: Randers

Indlæg af AC » tors maj 03, 2007 2:59 pm

Tja, jeg vil i hvert fald anbefale ham, samtidig vil jeg også gerne høre om (dine) andres erfaringer og oplevelser med ham...
-> AC

Besvar