dyrlæge i vindiggårdcenteret

Post dit besøg hos dyrlægen her. Forstod han/hun sig på tamrotter ?! Positive og negative indlæg.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Gæst

dyrlæge i vindiggårdcenteret

Indlæg af Gæst » tors maj 31, 2007 1:16 pm

rigtig rigtig dårlig!

var dernede med min lækre lækre hanrotte som skulle aflives. jeg fik at vide i telefonen at det ville koste 250 kr for en aflivning. (brugte ikke min normale dyrlæge da jeg var i vinding med rotten og sys det var synd at slæbe ham mere rundt, så hellere give lidt extra penge). vi kom ind i rummet og hun startede med at tage ham i nakkeskindet og LØFTE HAM :evil: det tog hende ca 10 minutter at få nålen i ham fordi hun var så voldsom og han forsvarede sig jo så godt han kunne selvom han var syg. fandt så ud af at det var giften hun havde sprøjtet i ham, så altså ingen bedøvelse! der gik laaaang tid før han holdte op med at bevæge sig rundt og endnu længere før hans hjerte stoppede. kom så ud til disken og skulle pludselig af med 350 kr fordi de havde glemt at oplyse mig om det var uden moms!

meget dårlig og kold betjening! tror endda at dyrlægen grinte af min rotte da den prøvede at vride sig fri og bide hende :cry:

Brugeravatar
X-Rats
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4910
Tilmeldt: lør feb 25, 2006 4:36 pm
Geografisk sted: Brøndby
Kontakt:

Indlæg af X-Rats » tors maj 31, 2007 1:44 pm

Lyder som en rigtig rigtig dårlig dyrlæge.. Fy for pokker :evil: :evil:
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg

Billede

- Diskuter aldrig med en idiot - idioten vil uværgeligt bringe dig ned på sit niveau, og dermed vinde i kraft af flere års erfaring..
- Hvis du peger fingre af nogen, så husk du har 3 fingre der peger tilbage på dig selv.

Musli
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2771
Tilmeldt: fre jan 09, 2004 7:25 pm
Geografisk sted: Tilst
Kontakt:

Indlæg af Musli » tors maj 31, 2007 1:58 pm

AARRGGHH.... Jeg bliver tosset når jeg læser sådan noget... hvad fanden har folk gang i..
De har sgu bare at behandle ALLE dyr med respekt..

Stakkels stakkels dig *kram*
Hilsner fra Mette

Xebu
Rotternes Herre
Indlæg: 1313
Tilmeldt: ons feb 14, 2007 2:30 am
Geografisk sted: Nørresundby

Indlæg af Xebu » fre jun 01, 2007 12:38 am

Ej stakkels rotte og stakkels stakkels dig :cry:

Gæst

Indlæg af Gæst » fre jun 01, 2007 3:30 am

ja så jeg vil ihvertfald advare mod at tage derhen, for det var godt nok en frygtelig omgang!

Brugeravatar
kko
Rotternes Herre
Indlæg: 1791
Tilmeldt: tirs nov 30, 2004 11:57 pm
Geografisk sted: Hvidovre

Indlæg af kko » fre jun 01, 2007 5:48 am

det lyder som en klamphugger, håber du ridsede hans bil da du gik.

Besvar