Højby Dyreklinik

Din erfaring med en dyrlæge på Fyn.

Redaktør: Lylle My

Imaginarydiva
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2046
Tilmeldt: ons jan 31, 2007 3:09 pm
Geografisk sted: Odense DK

Højby Dyreklinik

Indlæg af Imaginarydiva » lør feb 03, 2007 2:03 pm

Min gamle hanrotte begyndte a slæbe sin bagben efter sig og blev fedtet i pelsen. jeg fik noget medicin til ham. da min dyrelæge fandt ud af medicinen ikk virkede mente hun han sku aflives.
Det blev 100kr i alt. Har også en anden rotte der var ved dyrlægen i tirsdags (tror den havde red tears men er ik helt sikker). dyrelægen undersøgte den og jeg fik nogle øjnedråber og ja nu er det så allerede væk Pris 270kr
har også 2 hunde og alle mine dyr kommer til Højby.
kan stærkt anbefale det. Sys de er rigtig dygtige og okay priser.
Senest rettet af Imaginarydiva lør feb 03, 2007 10:20 pm, rettet i alt 1 gang.

Ann Mørk
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs feb 08, 2005 1:02 pm
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Ann Mørk » lør feb 03, 2007 6:18 pm

Det er da nogle overkommelige priser...
"Enhver kan tage fejl" sagde pindsvinet da den steg ned fra skurebørsten"

*Mus*
Rotternes Herre
Indlæg: 1554
Tilmeldt: fre jan 02, 2004 3:17 pm

Indlæg af *Mus* » lør feb 03, 2007 7:24 pm

Tror jeg betaler over 200 bare for at min dyrlæge skal kigge på dyrene!!! :x

Ann Mørk
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs feb 08, 2005 1:02 pm
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Ann Mørk » lør feb 03, 2007 8:50 pm

Jeg skal også betale 190 bare for at de kigger - og så kommer alt det andet oven i...
"Enhver kan tage fejl" sagde pindsvinet da den steg ned fra skurebørsten"

*Mus*
Rotternes Herre
Indlæg: 1554
Tilmeldt: fre jan 02, 2004 3:17 pm

Indlæg af *Mus* » søn feb 04, 2007 10:47 am

Synes egentlig det er slemt at det er så dyrt for os...? Hvad kan det være at nogen dyrlæger tillader sig det?

Imaginarydiva
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2046
Tilmeldt: ons jan 31, 2007 3:09 pm
Geografisk sted: Odense DK

Indlæg af Imaginarydiva » tirs jul 10, 2007 9:12 pm

har li haft en rotte til dyrelæge igen hos højby dyreklinik.
min ene hanrotte havde små sår i nakken som li sku behandles med noget den fik sprøjtet i munden med 10 dages mellemrum.
altså en sprøjte og så en til efter 10 dage.
allerede efter de første 10 dage var det næsten væk...


konsultation 187kr
diagnose: Selnick (aner skut hva det er) 0kr
2 sprøjter med imovec 32kr
miljø og hygiejne tillæg 5 kr

224kr + 56kr moms i alt 280

sys det li til a overkomme

Ammit
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 6525
Tilmeldt: man aug 29, 2005 7:25 pm
Geografisk sted: Bagsværd
Kontakt:

Indlæg af Ammit » ons jul 11, 2007 2:53 pm

Det er så billigt for jer, at jeg bliver helt jealoux. Jeg giver 350,- cirka bare for, at Birgitte skal kigge på mine dyr... :?
Mvh. Rotteri Congratz
http://www.congratz.dk

Amazement awaits you at every corner.

Imaginarydiva
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2046
Tilmeldt: ons jan 31, 2007 3:09 pm
Geografisk sted: Odense DK

Indlæg af Imaginarydiva » tors dec 18, 2008 12:02 am

har li været ved dyrelægen igen idag med 3 rotter. en sku aflives pga blod i lungerne og 2 blev kigget på som er en han og en hun (far og datter) som begge har fået en byld på kinden. kom a med ca 1000kr.. det så hva det er men dyrene skal jo ha det godt :D ham den gamle på 2 år sku hun så ha bedøvet og prikket hul på og muligheden for a han ik vågende igen var der også. men han er pænt frisk nu og sidder og guffer babygrød :P sys altså de er ultra dygtige til rotter så kan klart anbefale dem. fik også noget nyt med hjem som de sir kun er prøvet på kaniner og marsvin. det er puttet ind i hullet i kinden og sku være super duber til a fjerne bakterier og man kan også smøre det på sår. kan ik li navnet da jeg ik har det her men det noget honning præparat a en slags...

en anden ting er så hun bedøvede ham den gamle og han så ud til a være langt væk. hun taget ham med ud bagved og så snart hun vil gi ham ilt begynder han og undersøge hva faen det er for en dims så der sku mere bedøvelse til. hardcore gamle nisse. han spiller bare bedøvet :lol:

Saharaspunk
Rotternes Herre
Indlæg: 1320
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 4:58 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Saharaspunk » tors dec 18, 2008 1:04 pm

Jeg har nu godt nok ikke haft rotter med ud til Højby Dyreklinik, men til gengæl en masse hunde og en enkelt kat og desuden har jeg været i praktik derude.
Det er nogle af de sødeste mennesker man kan tænke sig og så er de også virkelig dygtige og går op i dyrene og menneskene bag! Jeg kan kun anbefale Højby til dem i Odense, også selvom man måske bor lidt langt væk. Det er turen værd. :D
LIFE's not so bad if you consider the options..

Imaginarydiva
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2046
Tilmeldt: ons jan 31, 2007 3:09 pm
Geografisk sted: Odense DK

Indlæg af Imaginarydiva » tors dec 18, 2008 11:46 pm

yess har også været i praktik der da jeg gik i 7ende ca men ja ultra søde mennesker :!: og så laver de alle de her øjne :shock: når de spørger hvor mange rotter det nu er jeg har :lol:

Corfitz
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 7151
Tilmeldt: tors jul 12, 2007 3:59 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Corfitz » søn jan 04, 2009 5:31 pm

har ogs hørt meget godt om dem :D! har dog ikke selv været der...

Sookie
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre dec 05, 2008 11:21 pm
Geografisk sted: Nakskov

Indlæg af Sookie » man jan 05, 2009 6:28 pm

Hold op hvor I piver. Min gamle dyrlæge tog lige under 500kr bare for at se på dyret. Og det var uanset om det tog 5 minutter eller en halv time (Det tog altid 5 min :shock: ). :P

BTW den uhøflige service kostede ikke ekstra :lol:

Jeg kan ikke huske hvad min nye dyrlæge tager for det, men hunden skal snart vaccineres igen, så jeg finder ud af det der.
Har 2 hanrotter (Bloo og Hapse), 1 pygmæ pindsvin (Bodil), 1 vinterhvid hamster og 1 meget fræk hund (Sookie) ;oD
Jeg er for resten 25år og bor sammen med kæresten gennem 5 år.

Imaginarydiva
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2046
Tilmeldt: ons jan 31, 2007 3:09 pm
Geografisk sted: Odense DK

Indlæg af Imaginarydiva » man jan 05, 2009 11:56 pm

500?? man sku være dyrelæge hva?
på den anden side.. fejler ens dyr noget ønsker man vel bare det blir raskt og så må man hoste op. dyr er li med 2 ting: omkostninger og fornøjelse (altså alt det gode ved a ha dyr og opleve ting sammen med dem)

Sookie
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre dec 05, 2008 11:21 pm
Geografisk sted: Nakskov

Indlæg af Sookie » tirs jan 06, 2009 6:30 am

Ja det er dyrt at have dyr. Tror I det er derfor de kaldes "dyr"? :wink:

Men uanset hvad det koster, så siger jeg bare iskoldt "på beløbet tak". Jeg har jo selv valgt at have dyrene, og jeg kan ikke påstå jeg ikke ved hvad det koster. De har ikke selv valgt at bo hos mig.

Jeg måtte jo også hoste 15000 op til min hunds knæoperation. Jeg elsker hende så meget og det er det eneste hun nogensinde har fejlet, så det ville være dumt andet.
Hvis hun konstant var syg og skulle opereres ville jeg nok aflive hende. Ikke for min pengepungs skyld, men for hendes skyld. Det ville være så synd.

Men kort fortalt: De er alle pengene værd :wink:
Har 2 hanrotter (Bloo og Hapse), 1 pygmæ pindsvin (Bodil), 1 vinterhvid hamster og 1 meget fræk hund (Sookie) ;oD
Jeg er for resten 25år og bor sammen med kæresten gennem 5 år.

Alariel
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 175
Tilmeldt: fre dec 16, 2016 3:01 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Højby Dyreklinik

Indlæg af Alariel » man dec 19, 2016 12:58 pm

Er der mon nogen der har en lidt mere up to date holdning til Højby Dyreklinik?
Er de stadig lige så fantastiske som det lyder til når man læser de gamle anmeldelser?
Ved godt priserne ikke holder mere, men det er også den del jeg er ligeglad med.

Besvar