Profilbillede gider ikke at blive godtaget

Her er det muligt at snakke om alt, hvad der har med forum at gøre. Komme med forslag, ris, ros, samt spørge om hjælp til forum. Det kan være indsætning af billeder, ændring af profil m.m.

Redaktør: Lylle My

Besvar
CGBM
Senior Rottemedlem
Indlæg: 940
Tilmeldt: tirs maj 24, 2011 10:35 pm

Profilbillede gider ikke at blive godtaget

Indlæg af CGBM » man maj 07, 2012 6:57 pm

Hvordan kan det være at når jeg vil ændre mit profilbillede at jeg ikke kan selvom det er fint i størrelsen? Der kommer en boks oppe i toppen, men den er tøm, så kan ikke se hvad pokker det er der er forkert :?

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » man maj 07, 2012 7:37 pm

Jeg har selv prøvet at lægge et profilbillede ind, som forummet ikke ville godtage... I mit tilfælde viste det sig at være, fordi jeg havde uploadet billedet til min imagehost i en undermappe til en undermappe... og så blev linket så langt, at det åbenbart ikke kunne godtages som profilbillede. Da jeg flyttede billedet over i min hovedmappe ved imagehosten blev linket meget kortere, og så gik det lige pludselig fint.

Hvis det ikke er det samme der er grunden for dig, så prøv at lægge billedet ind i tråden hér. Hvis det HELLER ikke kan lægges ind i et almindeligt indlæg, KUNNE det jo være, at det er linket der er ét eller andet galt med - og så kunne du jo prøve at slette det fra din imagehost og uploade det igen. Det KUNNE jo være, at det hjalp. :|
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

CGBM
Senior Rottemedlem
Indlæg: 940
Tilmeldt: tirs maj 24, 2011 10:35 pm

Indlæg af CGBM » man maj 07, 2012 8:53 pm

Nu prøver jeg at ligge det herind

*Billede virker ikke*

og det vil gerne ligge det herinde, men stadigvæk ikke som profilbillede, for pokker hvor er det træls :?

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » man maj 07, 2012 9:15 pm

Hmm... Dét var godtnok underligt. Jeg checkede lige linket til billedet, og det ser jo ikke specielt langt ud.

Kunne du prøve at ændre billedfilens navn til noget, der er MEGET kort (f.eks. CGBM) og så prøve at uploade det under dét navn? Hvis du så stadig ikke kan sætte dét ind som profilbillede, så er vi ihvertfald 100% sikre på, at det IKKE er linket der er for langt.

Ellers er jeg lidt lost med hensyn til, hvad HULEN der kan være galt... så jeg HÅBER faktisk lidt på, at det alligevel har noget med linkets længde at gøre. :|
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

CGBM
Senior Rottemedlem
Indlæg: 940
Tilmeldt: tirs maj 24, 2011 10:35 pm

Indlæg af CGBM » man maj 07, 2012 9:21 pm

Nu har jeg også prøvet det og det gider den heller ikke. Har prøvet med 3 andre billeder, men det er det samme hele tiden...

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » man maj 07, 2012 9:48 pm

:( ØV! Så er jeg desværre helt på bar bund. Forhåbentlig er der en anden og klogere person, der kan komme med en idé om, hvad der kan være galt... for det er da godtnok møg-irriterende, at du SLET ikke kan få lagt et profilbillede ind. ](*,)
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Brugeravatar
Hellsusan
Rotternes Herre
Indlæg: 1977
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 4:14 pm
Geografisk sted: Vestjylland
Kontakt:

Indlæg af Hellsusan » man maj 07, 2012 9:55 pm

Og dit album inde på photobucket er ikke sat til at være privat eller sådan noget?? :-k
Hilsen Hellrats
Tidligere Hellsus herinde
Billede

CGBM
Senior Rottemedlem
Indlæg: 940
Tilmeldt: tirs maj 24, 2011 10:35 pm

Indlæg af CGBM » man maj 07, 2012 10:17 pm

Nej det er den ikke, og det er den samme mappe jeg altid har brugt til at have alle mine billeder i...

nicegirl79
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2341
Tilmeldt: søn aug 21, 2011 4:55 pm
Geografisk sted: Langeland
Kontakt:

Indlæg af nicegirl79 » man maj 07, 2012 11:09 pm

nu virker det!! \:D/ \:D/ \:D/ godt billede :p

CGBM
Senior Rottemedlem
Indlæg: 940
Tilmeldt: tirs maj 24, 2011 10:35 pm

Indlæg af CGBM » tirs maj 08, 2012 9:45 am

Mange tak :-) Supreme Rats var så sød at fikse det for mig :-)

Besvar