Mit lille nye pjevs

Har du nogen billeder som du gerne vil dele med os andre? Så post dem endelig her. Billederne kan ikke 'uploades' til selve forummet, så de skal ligge på en anden server.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
Esme
Ikke til stede
Geografisk sted: København

Mit lille nye pjevs

Indlæg af Esme » tors apr 04, 2013 12:16 pm

Så er den lille nye basse fra Alenya faldet lidt til. Han er stadig et pjevs, men det er super praktisk. Fx er tremmestørrelsen i mit bur alt for stor, og hvis han ville kunne han stikke af, men det tør han ikke fordi verden er farlig.. Han har stadig ikke noget navn., af en eller anden grund hedder mine rotter altid "Lillemus" i et par måneder før jeg pludselig får lyst til at navngive dem.
Billede

Snigbjørn har taget ualmindeligt godt imod ham, og har nærmest adopteret ham. Ikke dårligt af en rotte, der hele sit liv har troet han var et menneske ;) Her er de lige blevet sat sammen for første gang. Snigbjørn havde travlt med at æde godbidderne i tranportkassen, og så var den intro slut. ;)
Billede

Sellerup
Super Rotte Entusiast
Geografisk sted: 8700 Horsens, Jylland
Kontakt:

Indlæg af Sellerup » tors apr 04, 2013 4:59 pm

Hvor er han fin :)

- Det er altid noget han ikke smutter ud af tremmerne ;)
Med venlig hilsen Manja Stigaard.

http://stigaardsrotter.weebly.com/

fiken
DTF Forum Medlem
Geografisk sted: København V

Indlæg af fiken » tors apr 04, 2013 8:24 pm

Hans bror hedder også han Lille-Mus :D. Han har skadet sin lille fod, men trives ellers fint sammen med mine drenge (især min gamle Alpha).

Brugeravatar
Esme
Ikke til stede

Indlæg af Esme » tors apr 04, 2013 11:17 pm

Sellerup skrev:Hvor er han fin :)

- Det er altid noget han ikke smutter ud af tremmerne ;)
øh.. det gør han alligevel :oops: men jeg besluttede at være ligeglad, og det viste sig at han foretrækker at blive i trygheden sammen med Snigerkrigeren. Eller også får han skældud på rot'sk når han gør det.. hvem ved ;)

Brugeravatar
Esme
Ikke til stede

Indlæg af Esme » tors apr 04, 2013 11:21 pm

fiken skrev:Hans bror hedder også han Lille-Mus :D. Han har skadet sin lille fod, men trives ellers fint sammen med mine drenge (især min gamle Alpha).
haha hvor sjovt med navnet. Ikke så godt med foden dog :( så er det godt hans "Mor" er god til at reparere dyr ;)

Crat
2 Stjernet Rottemedlem **
Geografisk sted: Slagelse

Indlæg af Crat » lør apr 06, 2013 12:17 pm

Hvor er de dog søde.. :3
Glade hilsner

Crat AKA Mie <3

erfort
Rotteforum afhængig
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » lør apr 06, 2013 12:31 pm

Tillykke med din søde "Lillemus". :D
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Besvar