Velkommen til mine tre små seriemordere.

Har du nogen billeder som du gerne vil dele med os andre? Så post dem endelig her. Billederne kan ikke 'uploades' til selve forummet, så de skal ligge på en anden server.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Velkommen til mine tre små seriemordere.

Indlæg af Lylle My » tirs mar 04, 2014 10:52 pm

Det er et stykke tid siden jeg fik mine tre små nye babyer hjem fra LUX. På grund af sygdom i familien har jeg ikke fået præsenteret dem herinde endnu, men NU skulle det være.

Så må jeg præsentere:

LUX Ivan Milat: (i daglig tale kaldet Ivan Milat)

Billede


LUX Manuel Blanco Romasanta: (i daglig tale kaldet Manuel Blanco Rrrrromasanta - med kraftig spansk accent)

Billede


og LUX Peter Lundin: (i daglig tale kaldet - ja, rigtig gættet - Peter Lundin)
Peter Lundin nægtede pure at blive placeret på foto-stolen, så i får ham at se på et lidt mere trygt sted - nemlig på moars skulder. :lol:

Billede


I skal da heller ikke snydes for portrætter af mine tre "gamle" drenge:

LUX Ursus:

Billede


LUX Orion:

Billede


og som rosinen i pølseenden: LUX Hercules:

Billede


Sikken en ballade der blev, da de tre små "seriemordere" flyttede ind. De tre gamle var ellevilde med deres nye burkammerater, men var i begyndelset LIDT hårdhændede i deres kærlighedsytringer, og der var en hel del piveri fra de små - men efter at jeg havde kigget nervøst til dem i et døgn uden at kunne finde det mindste sår, gik det op for mig at specielt Peter Lundin simpelthen er en "skriger"... Dét gik op for mig, da jeg greb ham inde i buret, og han skreg som om han blev flået levende... og alle tre gamle onkler straks kom styrtende for at se, om jeg nu også behandlede ham ordenligt. :lol:
Da der endelig blev ro omkring ungerne syntes de gamle, at rangordenen i buret skulle genforhandles... så der var boksen og vælten om på ryggen på kryds og tværs imellem dem - og så endte hele balladen alligevel med, at rangordenen var nøjagtig, som den altid har været: Ursus som alfa, Hercules som nummer to - og Orion som bundrotte.
Ungerne står helt udenfor rangordenen - dé er fredet i klasse A, og kan tillade sig hvad som helst... selv at stjæle verdens lækreste godbid ud af munden på Den Store Alfa, og nægte at give slip på den igen. "Herregud, lad dog børnene", siger gode gamle Ursus. :P


Ursus satte Orion på plads, da han blev udfordret:

Billede


Magtkampene varede aldrig ret længe, for så snart én af ungerne opdagede det, kom de fluks styrtende for at "lege med"... og det er skisme svært at slås, mens møgungerne fiser rundt på én. :shock:

Billede


..men pyt - til gengæld er sådan en lille rotteunge bare den PERFEKTE hovedpude.

Billede


En lun dyne har man heller ikke brug for:

Billede


Skal vi så tage et kig på den store, vide verden udenfor buret?

Billede


Ja, okay... Min mås lugter. OG HVA' SÅ?

Billede


..og så LIIIGE et par billeder, der simpelthen får nålen på nuttetheds-måleren til at ryge langt ud over skalaen:

Ivan Milat gør sig til for fotografen:

Billede


- og hyggespisning i børneværelset:

Billede
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Brugeravatar
Salimas Rotterede
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 102
Tilmeldt: ons jan 13, 2010 4:25 pm
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Salimas Rotterede » tirs mar 04, 2014 11:26 pm

Nuurhh!!! hvor er de nuser!!! Stort tillykke med familieforøgelsen :) Hold da op hvor er det nogle smukke totter!!!
-Hvor er det bare nogle super gode billeder, fatter ikke hvordan du gør, jeg har lige fået et par små krudtugler på snart 8 uger hjem, og de vil hellere kravle op ad mig end at få taget billeder... :lol: Her gik sammenføringen heldigvis også uden problemer :wink: :) :)
Rottemor til Dr. John Hamish Watson aka Hamse, Bruce Wayne, Sirius Black, Hans Kongelige Højhed Prins Valdemar aka Valde, Master Monkey aka Tossehovedet, Left Over aka Leftie, Jar Jar Binks aka J.J., Master Tigress aka Tikker, Khaleesi aka Khalisen, Thyri aka Thysen :)

Brugeravatar
Kat
Senior Rottemedlem
Indlæg: 587
Tilmeldt: man nov 08, 2004 8:38 pm
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Kat » ons mar 05, 2014 7:21 am

Dejlige drenge du har fået dig! Smuksakkere! :D Tillykke med dem

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » ons mar 05, 2014 3:02 pm

:mrgreen: Tusind tak, jeg er også mere end begejstret for dem. Det er sjovt, som man kan føle sig langt nede i kælderen - og så lige pludselig knække sammen af latter, når rotterne laver dumme ting... som at styrte rundt om et hjørne og baldre hovedet sammen med en anden rotte, der er på vej rundt om hjørnet fra den anden side. :lol: :lol: :lol:
Salimas Rotterede skrev: -Hvor er det bare nogle super gode billeder, fatter ikke hvordan du gør, jeg har lige fået et par små krudtugler på snart 8 uger hjem, og de vil hellere kravle op ad mig end at få taget billeder... :lol:
Dét tror jeg, at alle rotteejere kender. :lol:
Hemmeligheden er såmænd bare, at man sidder med kameraet indenfor rækkevidde... og så tager man billede efter billede uden at skele til, om det bliver godt eller ej. Når man så har taget omkring 765 billeder, kigger man dem igennem - sletter alle de mislykkede, og ender med måske at have et billede eller fem, der er vellykkede.

For langt de fleste af os (hvis ikke alle) er det perfekte rottebillede ét, man har snuppet ved et lykketræf - og først opdager, når man kigger alle de mislykkede billeder igennem.

Rotter ER nu engang notorisk dårlige fotomodeller. Hvis du gerne vil overbevises om, at vi andre ikke bare konstant tager perfekte billeder... så prøv at checke denne gamle tråd ud: http://www.hybels.dk/nytforum/phpBB2/vi ... hp?t=31036

Langt de fleste, jeg selv tager, kommer til at se ud som noget i den hér stil: En rotte, der lige før sad og så SÅ bedårende ud... og inden kameraet klikker, er det forbistrede kræ sprunget væk, så man kun ser halen. Jeg har slettet utallige slørede rottehalebilleder i min tid. :P

Billede


Men ind imellem opdager man, at man har fanget et guldkorn - som f.eks. det her:

PUUUHA, Ivan Milat... Sikken en STINKER, du dér slap ud!!!!

Billede
Senest rettet af Lylle My man mar 10, 2014 7:20 pm, rettet i alt 1 gang.
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Lotte S
DTF Forum Medlem
Indlæg: 16
Tilmeldt: man sep 16, 2013 10:45 am

Indlæg af Lotte S » ons mar 05, 2014 5:09 pm

Sikke nogle fine brødre mine to piger har :D Og det er virkelig også nogen gode hyggebilleder :D :D Har lidt travlt i tiden så har ik fået taget så mange billeder af mine piger :oops: Det må der laves om på :)

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » søn mar 09, 2014 2:39 pm

Åh, hvor jeg kender det, med at rottebasserne kan være den bedste kur imod en mørke tanker!
I morges kom jeg ind og fandt vores lille hjertepatient Whiskas i bunden af buret, puttende ovenpå gode gamle Haku, hvilket bare var var helt fantastisk, for i den sidste tid har Whiskas konstant søgt opad i buret, for at finde vandret lege, så væsken i hans lunger kan stabilisere sig i bunden, og han kan få vejret nogenlunde. Endnu bedre var det, da han tog imod den godbid, jeg gav ham, og satte sig på bagbenene og holdt den med forpoterne, imens han spiste den (han plejer bare at puffe den væk med snuden). Så måske ser det ud til at alle dyrlægeturene og medicinen begynder at gøre udslag. Så glemmer man lidt, at det ikke lige var den bedste morgen. :D

Det er godt nok nogle dejlige billeder, du har delt af dine drenge, både de nyankomne og de gode gamle. :D
Stort tillykke med de små, det er så skønt, at de viser så meget personlighed allerede fra små af.
Og tak for alle de små fnis, jeg fik imens jeg læste og så billeder, du har en skøn humor. :D
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Besvar