Maxi Zoo Køge

Dyrehandlere i hele landet, gode og dårlige. Hvilke dyrehandlere respekterer dyrenes behov og hvilke dyrehandlere syntes du burde lukkes pga. misrøgt ?!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Thatsoundsrat
DTF Forum Medlem
Indlæg: 30
Tilmeldt: lør feb 19, 2011 5:06 am
Geografisk sted: Rødvig

Maxi Zoo Køge

Indlæg af Thatsoundsrat » man mar 07, 2011 9:59 pm

Hej jeg skal snart være "Far" til to drenge og ville høre om nogle kender til Maxi zoo i Køge om hvilke varer de sælger ( Alt hvad der har med mad, strøelse, etc. at gøre) Så lad mig da høre og eventuelt hvad i ville anbefale til en pøllebakke som bund
På forhånd tak :)

Mullevaps
Senior Rottemedlem
Indlæg: 595
Tilmeldt: fre maj 07, 2010 6:01 pm
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Mullevaps » tirs mar 08, 2011 12:55 am

Du kan tjekke alle varer på hjemmesiden www.maxizoo.dk :-)
- arbejder selv i maxi zoo, godt nok i Aalborg, men det eneste jeg køber derude er snack-stænger og bananchips :-) De har flere forskellige varianter af foder til rotter. De har nogle piller til rotter :-) De har også fået noget hemp, men der er enormt dyrt i forhold til fx lux-shoppen :-) Håber det kan bruges :-)
"A best friend is someone who love you when you forget to love yourself."

Ammit
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 6525
Tilmeldt: man aug 29, 2005 7:25 pm
Geografisk sted: Bagsværd
Kontakt:

Indlæg af Ammit » tirs mar 08, 2011 4:13 pm

Jeg har været i den, men det var i 2005, og det var kun i 5-10 minutter, så ved jo ikke, hvordan de har det nu dernede.

Men da jeg var der, var der da nogenlunde...
Meeen... Jeg er så også en "dum kunde", for jeg er kold. Jeg åbner sg* munden, hvis jeg ser noget, jeg ikke bryder mig om. :lol:

Som prutbakke bruger jeg bare sådan en fra Avifauna. Jeg har en i olivengrøn og alm. afdæmpet grøn (ikke skriggrøn). Det fungerer fint.

Som bundstrø ville jeg anbefale bøgeflis. Det har vores MaxiZoo i Rødovre, så det kan jo være, at den i Køge også har det. :)

Som foder bruger jeg Xtra Vital, blandet op med dyrehandlerens specialblanding u. piller. Og så får de frugt, grønt og kød ved siden af.
Mvh. Rotteri Congratz
http://www.congratz.dk

Amazement awaits you at every corner.

Mio
Rotternes Herre
Indlæg: 1479
Tilmeldt: tirs dec 28, 2004 4:56 pm
Geografisk sted: Nykøbing F.
Kontakt:

Indlæg af Mio » tirs mar 08, 2011 5:25 pm

Mullevaps skrev:Du kan tjekke alle varer på hjemmesiden www.maxizoo.dk :-)
- arbejder selv i maxi zoo, godt nok i Aalborg, men det eneste jeg køber derude er snack-stænger og bananchips :-) De har flere forskellige varianter af foder til rotter. De har nogle piller til rotter :-) De har også fået noget hemp, men der er enormt dyrt i forhold til fx lux-shoppen :-) Håber det kan bruges :-)
Må lige spørge om noget OT: Hvor er det man kan se alle varer? Jeg har flere gange været på deres hjemmeside, og jeg kan altså ikke finde en oversigt over varer :oops:
Emilie Marqvorsen

<3

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » tirs mar 08, 2011 6:32 pm

Mio skrev:Må lige spørge om noget OT: Hvor er det man kan se alle varer? Jeg har flere gange været på deres hjemmeside, og jeg kan altså ikke finde en oversigt over varer :oops:
:) Jeg kiggede lige efter... Man trykker på knappen "Produktinfo" - og derefter - i drop-down menuen - trykker man på "Varekatalog".

..og så kommer der en dum besked frem, hvor der står: "Varekataloget er midlertidigt ude af drift." #-o :-s

Mio
Rotternes Herre
Indlæg: 1479
Tilmeldt: tirs dec 28, 2004 4:56 pm
Geografisk sted: Nykøbing F.
Kontakt:

Indlæg af Mio » tirs mar 08, 2011 8:29 pm

Nårhhh.. 8) Så forstår jeg bedre.. Så er det jo bare at vente på at den bliver "i drift" igen 8)
Emilie Marqvorsen

<3

Thatsoundsrat
DTF Forum Medlem
Indlæg: 30
Tilmeldt: lør feb 19, 2011 5:06 am
Geografisk sted: Rødvig

Indlæg af Thatsoundsrat » tirs mar 08, 2011 9:51 pm

Tak for svarene det var hvad jeg skulle bruge :)

Mullevaps
Senior Rottemedlem
Indlæg: 595
Tilmeldt: fre maj 07, 2010 6:01 pm
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Mullevaps » tirs mar 08, 2011 11:11 pm

Ja - jeg har lige set at det er ude af drift :D beklager!!
Det er rigtigt der også er bøgeflis, det havde jeg helt glemt ;-)
"A best friend is someone who love you when you forget to love yourself."

Besvar