Søpet Svendborg

Dyrehandlere i hele landet, gode og dårlige. Hvilke dyrehandlere respekterer dyrenes behov og hvilke dyrehandlere syntes du burde lukkes pga. misrøgt ?!

Redaktør: Lylle My

Besvar
nicegirl79
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2341
Tilmeldt: søn aug 21, 2011 4:55 pm
Geografisk sted: Langeland
Kontakt:

Søpet Svendborg

Indlæg af nicegirl79 » lør jan 21, 2012 12:16 am

Puuuuh mit hjerte sank helt i maven på mig idag...
Jeg var inde og kigge på lidt forskellige små-ting

og spurgte hende der har butikken om, noget til bla rotter, og snakken faldt på altromin, som hun iøvrigt aldrig havde hørt om (skønt skulle det vise sig senere i samtalen, at hun selv har rotter) ... hun spurgte så til mit rottehold, jeg fortalte hende om mine tøser, og så har hun pludselig noget hun skal vise mig... inde bag ved glasbure fyldt med kaniner og hamstre, åbner hun en dør, hvor der også er adgang til fuglevoliere, står der på gulvet et lille bitte bur, med 3 pige rotter 2 hooded og en måske noget russian blue hooded (har stadig lidt svært ved de blå-grå faver) de var så skræmte, at hun ikke en gang kunne fange de små kræ, og jeg skyndte mig at fortælle, at jeg slet ikke skulle ha flere rotter, har rigeligt!

Da jeg skal betale min vare, spørg jeg til hendes rottehold, hun forklarer så, at hun har en dejlig stor slaske dreng, og har en veninde, der avler, der har en helt sort hun, som hun må få at avle på...

så de rotter skal sættes sammen og så skal der avles unger til butikken. :( :(

jeg var så chokeret, at jeg helt glemte at gå amok... jeg skal bare aldrig handle der mere....


Sætning slettet, da den var i strid med reglerne på DTF

Minni
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2446
Tilmeldt: lør mar 04, 2006 3:34 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Minni » lør jan 21, 2012 12:30 am

Åh nej.. Det var min yndlings, fordi de netop var stoppet med at avle rotter og de sagde de ikke ville ha dem igen.. Øv hvor er det bare trist!!
Mvh. Minni og alle dyrene
http://mms-rotterede.weebly.com/
Lev livet min ven, for den dag i dag kommer aldrig igen.

nicegirl79
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2341
Tilmeldt: søn aug 21, 2011 4:55 pm
Geografisk sted: Langeland
Kontakt:

Indlæg af nicegirl79 » lør jan 21, 2012 12:32 am

Minni skrev:Åh nej.. Det var min yndlings, fordi de netop var stoppet med at avle rotter og de sagde de ikke ville ha dem igen.. Øv hvor er det bare trist!!
det var også mit favorit-sted, og nød at komme derind, da det er sådan en lille hyggelig butik, som alligevel har ALT...

men ved ikke om hun er ny, hende der har forretningen ...

har bare helt ondt i maven over de 3 små piger...

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » lør jan 21, 2012 10:58 pm

Der er blevet ryddet op i tråden, og det henstilles til brugerne at huske på, at AL snak om foderrotter - og avl af disse - er forbudt ifølge DTF's regler.
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Besvar