Bedste dyrehandler i Odense og omegn :)

Dyrehandlere i hele landet, gode og dårlige. Hvilke dyrehandlere respekterer dyrenes behov og hvilke dyrehandlere syntes du burde lukkes pga. misrøgt ?!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Clarise
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 103
Tilmeldt: tirs jan 10, 2012 11:53 am
Geografisk sted: Nirvana

Bedste dyrehandler i Odense og omegn :)

Indlæg af Clarise » tirs jul 24, 2012 4:23 pm

Hvilken dyrehandler synes i er den bedste i Odense og deromkring til at give vejledning af rotter og har de bedste varer? :) kan forstå på det hele at det i hvert fald ikke er Plantorama...
我爱你 Boel <3

Yui
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3533
Tilmeldt: ons feb 11, 2009 12:31 am
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Yui » tirs jul 24, 2012 4:35 pm

Ville aldrig spøre i nogen dyrehandel om vejledning af rotter eller nogen andre dyr for den sags skyld. Så kort sagt igen af dem. Men handler selv mest i den petworld der ligger i nærheden af byen, det er dog på grund af den søvis som de giver og ikke deres viden om rotter. :D
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.

Brugeravatar
Lord Crimson
Rotternes Herre
Indlæg: 1001
Tilmeldt: søn feb 13, 2011 10:14 pm
Geografisk sted: Odense C
Kontakt:

Indlæg af Lord Crimson » tirs jul 24, 2012 8:27 pm

Plantorame har tit en masse legetøj i træ.. ellers handler jeg heller ikke der..

Jeg køber mit stråelse i maxizoo, mest fordi det ligger "lige rundt om hjørnet"..

Jeg handler bestemt ikke i Bonnies da jeg har set grimme ting derinde.. :S

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » tirs jul 24, 2012 10:13 pm

En dyrehandel er ikke det bedste sted at få vejledning om dyr - selv om de for det meste siger tingene på en måde, så det LYDER, som om de véd, hvad de snakker om.
Det er desværre meget sjældent vejledning man får... men vildledning. :?


Nogle af dé "morsomme" råd, jeg har fået af en - tilsyneladende - MEGET rottekyndig dyrehandler var:

"To hanrotter må ALDRIG gå i bur sammen. Det SKAL være én han og mindst én hun - og helst FLERE hunner... og vi tager selvfølgelig gerne imod dé unger, der måtte komme."

"Det er HELT normalt, at rotter somme tider får "bumser" på ørerne og halen... ligesom nogle mennesker får bumser." (tydeligt tegn på øreskab, der smitter ad h.... til)

"Jo, det her ER en hanrotte... Du kan selv se lige hérnede under halen." (ingen testikler, men et tydeligt kvindeligt kønsorgan på en 7 - 8 ugers rotteunge) :shock:
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Clarise
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 103
Tilmeldt: tirs jan 10, 2012 11:53 am
Geografisk sted: Nirvana

Indlæg af Clarise » tors jul 26, 2012 8:35 pm

Lylle My skrev:En dyrehandel er ikke det bedste sted at få vejledning om dyr - selv om de for det meste siger tingene på en måde, så det LYDER, som om de véd, hvad de snakker om.
Det er desværre meget sjældent vejledning man får... men vildledning. :?


Nogle af dé "morsomme" råd, jeg har fået af en - tilsyneladende - MEGET rottekyndig dyrehandler var:

"To hanrotter må ALDRIG gå i bur sammen. Det SKAL være én han og mindst én hun - og helst FLERE hunner... og vi tager selvfølgelig gerne imod dé unger, der måtte komme."

"Det er HELT normalt, at rotter somme tider får "bumser" på ørerne og halen... ligesom nogle mennesker får bumser." (tydeligt tegn på øreskab, der smitter ad h.... til)

"Jo, det her ER en hanrotte... Du kan selv se lige hérnede under halen." (ingen testikler, men et tydeligt kvindeligt kønsorgan på en 7 - 8 ugers rotteunge) :shock:




haha, ja, nogle mennesker gør en hel del for at få solgt noget :? rotter er jo heller ikke et særligt typisk kæledyr at have, så man er jo heller ikke overrasket over at omverdenen ikke ved så meget om dem :| :!: :!:
我爱你 Boel <3

Besvar