Min rotte slikker??

Alt om vores kære tamrotter.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Alberte
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 86
Tilmeldt: tirs aug 05, 2003 1:10 pm
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:

Min rotte slikker??

Indlæg af Alberte » man sep 15, 2003 6:06 pm

Hej Alle sammen...
Jeg er som sagt før i mine andre indlæg ikke særlig kendt i dette fag "Rotter" og synes det er rigtig dejligt at der findes et sted hvor man kan komme med alle sine rotter spørgsmål og få en masse gode svar og råd af nogle lidt mere erfarende personer :lol: :D :wink: TAAAKK
:) Når men tilbage til mit spørgsmål, min rotte slikker mig på mine hænder, inde i buret, og uden for buret, jeg tænkte at det var fordi den manglede salt og købte en salt sten til den, men den slikker stadigvæk, hvad kan det skyldes??? :roll: :?:
på forhånd tak..!!!
Med Venlig hilsen
Alberte

Shana
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4756
Tilmeldt: lør jul 05, 2003 3:39 pm
Geografisk sted: Er på ubestemt tid ikke til stede på forum. Kontakt venligst en anden redaktør :)
Kontakt:

Indlæg af Shana » man sep 15, 2003 6:10 pm

Den kan lide det. Dig og smagen af salt.. Vi har et par rotter der slikker på os og andre ved en hver given lejlighed. Tag det som en kompliment. Jeg synes det er dejligt at de viser den hengivenhed, også selvom det mest drejer som om smagen af salt :wink:
Kram
~~~ Mvh. Charlotte. ~~~
~ Klovne altid i mit hjerte ~

Alberte
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 86
Tilmeldt: tirs aug 05, 2003 1:10 pm
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:

Tak

Indlæg af Alberte » man sep 15, 2003 6:22 pm

Hej ...
Jeg håbede også på noget i den retning... :lol:
Det er tager jeg så som en kompliment, jeg kan nemlig også rigtig godt lide hende, hun er nemlig bare dejlig...
igen Tak for hjælpen... :D
Med Venlig hilsen
Alberte

Chirie
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3590
Tilmeldt: lør jul 05, 2003 3:30 pm
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:

Indlæg af Chirie » tirs sep 16, 2003 6:10 pm

Jeg har også et par stykker der slikker på mine hænder, pande.. tjaa hvor de nu kan komme til. Jeg har en formodning om, at det er salten de er ude efter, men det kan muligvis også være et tegn på hengivenhed :)

marianne: Hvis du har købt en af disse runde saltsten i en dyrehandel, bør du fjerne den igen. Jeg har læst, et eller andet sted, at denne ikke er god til rotter - de kan vist blive temmelig syge af den.
Heidi

Alberte
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 86
Tilmeldt: tirs aug 05, 2003 1:10 pm
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:

Indlæg af Alberte » tirs sep 16, 2003 7:24 pm

Hej..
Mange tak for det..
Jeg fjerner den med det samme, jeg vil ikke have nogle syge rotter her.... :shock: Så vil jeg hellere have hengivende rotter :lol: :lol: :wink:
Med Venlig hilsen
Alberte

Chirie
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3590
Tilmeldt: lør jul 05, 2003 3:30 pm
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:

Indlæg af Chirie » tirs sep 16, 2003 10:21 pm

cool :D det lader da også til, at du har en rigtig hengiven i din lille pige :wink:
Heidi

Brugeravatar
Louiiie
DTF Forum Medlem
Indlæg: 11
Tilmeldt: ons maj 14, 2008 4:17 pm

Re: Min rotte slikker??

Indlæg af Louiiie » tors mar 12, 2015 1:39 pm

Jeg har også læst et sted (kan selvfølgelig ikke lige huske hvor) at det er fordi rotter ikke sveder,
så de har ikke mulighed for at skille sig af med salten igen :(
Spoofy & Jinxie <3

FoxyRats
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 178
Tilmeldt: lør aug 03, 2013 4:28 pm
Kontakt:

Re: Min rotte slikker??

Indlæg af FoxyRats » fre mar 13, 2015 4:57 pm

Louiiie skrev:Jeg har også læst et sted (kan selvfølgelig ikke lige huske hvor) at det er fordi rotter ikke sveder,
så de har ikke mulighed for at skille sig af med salten igen :(
Tråden her er 11 år gammel - men det er korrekt, at rotter kun kan svede ud gennem poterne og har derved svært ved at udskille store mængder salt - som en saltsten giver. :)
Stolte ejere af 8 rotter <3

Besvar