Drengehold

Alt om vores kære tamrotter.

Redaktør: Lylle My

Besvar
boycath
DTF Forum Medlem
Indlæg: 13
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 2:22 pm

Drengehold

Indlæg af boycath » tirs mar 24, 2015 5:01 pm

Hej alle. :D
Jeg ønsker mig inderligt at få rotter igen. For 1 års tid siden mistede jeg med 1 måneds mellemrum mine 4 skønne rottepiger (dem på billedet nedenunder). Det var 2 søskende par fra henholdsvis Alenya og Jigsaw. Det har været utrolig hårdt efter tabet af dem, men nu føler jeg, at jeg er ved at være klar til rotter igen :)
Jeg har leget lidt med tanken om at få en drengehold, da jeg simpelthen synes de er så sindssygt søde og bamsede. Men da jeg aldrig har haft drenge før, tænkte jeg på, om der er noget særligt man skal tænke på? Tænker i forhold til hvordan en drengegruppe fungerer, og hvordan man får det til at fungere bedst muligt? er det en god idé at få fra samme kuld?
Cathrine Boysen, 4700 Næstved
I hjertet gemt og aldrig glemt. Rottepigerne, Charlie, Bailey, Zoey og Robin.

Alenya
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3078
Tilmeldt: tors nov 16, 2006 11:33 pm
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Re: Drengehold

Indlæg af Alenya » tirs mar 24, 2015 5:17 pm

boycath skrev:Hej alle. :D
Jeg ønsker mig inderligt at få rotter igen. For 1 års tid siden mistede jeg med 1 måneds mellemrum mine 4 skønne rottepiger (dem på billedet nedenunder). Det var 2 søskende par fra henholdsvis Alenya og Jigsaw. Det har været utrolig hårdt efter tabet af dem, men nu føler jeg, at jeg er ved at være klar til rotter igen :)
Jeg har leget lidt med tanken om at få en drengehold, da jeg simpelthen synes de er så sindssygt søde og bamsede. Men da jeg aldrig har haft drenge før, tænkte jeg på, om der er noget særligt man skal tænke på? Tænker i forhold til hvordan en drengegruppe fungerer, og hvordan man får det til at fungere bedst muligt? er det en god idé at få fra samme kuld?
Halløj igen :P
Du behøver ikke nødvendigvis have fra samme kuld, det er lidt det samme som med pigerne, man kan godt få forskellige steder fra.. Et godt råd er at have 3 som minimum da de lettere finder hierarkiet :)
¤Camilla¤
Billede

boycath
DTF Forum Medlem
Indlæg: 13
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 2:22 pm

Re: Drengehold

Indlæg af boycath » tirs mar 24, 2015 5:22 pm

Hej Camilla! :D
Ved ikke om du huske mig, jeg købte Titania og Puck fra dit kuld G2 i sin tid :) Og det lyder rigtig godt! Har også spurgt lidt rundt på andre forums, tror jeg vil gå igang med jagten på nogle søde bamser. Savner sådan at have rotter!

Håber det går dig og din søster godt :)
Cathrine Boysen, 4700 Næstved
I hjertet gemt og aldrig glemt. Rottepigerne, Charlie, Bailey, Zoey og Robin.

Alenya
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3078
Tilmeldt: tors nov 16, 2006 11:33 pm
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Re: Drengehold

Indlæg af Alenya » tirs mar 24, 2015 7:03 pm

Jo husker dig, din lillebror og din mor, da i var på besøg og du forelskede dig i alle tøserne :P
Forhåbentlig ses vi igen når jeg har nogle drenge til dig :P
¤Camilla¤
Billede

boycath
DTF Forum Medlem
Indlæg: 13
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 2:22 pm

Re: Drengehold

Indlæg af boycath » tirs mar 24, 2015 7:09 pm

Er jeg ikke i tvivl om at vi gør Camilla :D :wink:
Uanset hvor lang tid der går, så har jeg trods alt et bur, hvor der efter burberegneren kan være 9 i, så det skal nok lykkedes at få en lille dreng fra dig af på et tidspunkt :wink:
Cathrine Boysen, 4700 Næstved
I hjertet gemt og aldrig glemt. Rottepigerne, Charlie, Bailey, Zoey og Robin.

Besvar