Dyrlæge Aarhus

Alt om vores kære tamrotter.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Erling
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 155
Tilmeldt: tors maj 09, 2013 7:56 pm
Geografisk sted: Esbjerg, VestJylland

Dyrlæge Aarhus

Indlæg af Erling » lør jul 29, 2023 5:43 pm

Jeg ved godt, der er et forum for dyrlæger. Men tror mest det er, hvor man fortæller om sine erfaringer. Men mit spørgsmål er lidt, om Abild Dyreklinik stadig er en af landets bedste, også for rotter? Det er desværre længe siden, nogen har skrevet om deres erfaringer... Alt skal være på Facebook. Og er man ikke på Facebook... Ja så er man nok død? Sørgeligt med disse monopoler, som reelt ikke er i vores interesse (men det er et helt andet emne...)

Erling
Som overvejer Aarhus som ny hjemby.

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dyrlæge Aarhus

Indlæg af Lylle My » tors sep 14, 2023 9:11 am

Åh for hulen, Erling, undskyld jeg ikke har svaret før nu - efter mere end en måned. #-o Mit helbred har ikke været det bedste hér i sommer.

Så vidt jeg kan forstå, er Abild stadig et godt sted at besøge med sine rotter... Du kan prøve kigge på Den Danske Tamrotteforenings liste med rottekyndige dyrlæger, dér står Abild stadig. :)
https://www.tamrotte.dk/liste-over-dyrlaeger/
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Erling
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 155
Tilmeldt: tors maj 09, 2013 7:56 pm
Geografisk sted: Esbjerg, VestJylland

Re: Dyrlæge Aarhus

Indlæg af Erling » tirs sep 19, 2023 6:46 pm

Hej Lille My

Jeg har desværre lagt mærke til, du har været "lidt fraværende"... Håber der går godt - Eller i det mindste nogenlunde? For du er en sand guldgrube, der er svær at undvære - På flere måder! ❤️

Grunden til jeg spørger, er nemlig også fordi, jeg har kunnet læse, at der er kommet lidt flere delte meninger om Abild Dyreklinik. Og hvis jeg ikke tager fejl, er "eksperten" på området på klinikken gået på pension? Men jeg tager gerne fejl! 😊 Min nuværende dyrlæge står nærmest med julelys i øjnene, når hun taler om Abild Dyreklinik. ❤️ Men et er jo tro - Noget andet er viden og erfaring. 😉

Pas nu rigtig godt på dig selv derude! I hvertfald vil jeg blive rigtig ked af det, hvis der sker dig noget alvorligt. Du har hjulpet mig mere end en gang, når jeg har haft alvorlige problemer og spørgsmål ang mine totter. ❤️

Erling

Besvar