NATO's rotters laver planlagt kuld

Planlagte kuld skrives her.

Redaktør: Lylle My

Låst
NATO's
DTF Forum Medlem
Indlæg: 24
Tilmeldt: man aug 25, 2014 5:56 pm
Kontakt:

NATO's rotters laver planlagt kuld

Indlæg af NATO's » lør okt 25, 2014 7:26 pm

Så har NATO's Rats i samarbejde med Fnyff's rotter planlagt et kuld. I kan læse om det her. Der er plads på listen til drenge og piger.
http://natosrats.weebly.com/kuld-a.html

Alder på forældrene

GulogGratis Zitta: nov 2013

Mataleto's Vahlrona 06.10.13

Vi har valgt at sætte dem sammen selvom Zitta umiddelbart er over de 10 mdr. Men hendes alder vides ikke med sikkerhed, så hun kan med stor sandsynlighed være en del yngre end som så
De venligste rotte hilsner NATO's Rats

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » lør okt 25, 2014 11:28 pm

I henhold til reglerne bedes du skrive navn og alder på forældredyrene i dit startindlæg.

Uddrag af Regler for salg på forum:
Navn og alder på begge forældredyr skal medtages i første indlæg i salgsannoncer og planlagte parringer, samt meddeles i købsannoncer (hvis disse ikke kendes skal det oplyses)
Hvis det er voksne rotter der omplaceres skal dette også tydeligt fremgå af teksten.

Er navn og alder på begge forældredyr ikke medtaget i første indlæg, vil salgstråden eller tråden i planlagte parringer blive slettet uden varsel. Opretter man herefter en ny annonce uden at medtage oplysningerne, kan det udløse en advarsel.
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

NATO's
DTF Forum Medlem
Indlæg: 24
Tilmeldt: man aug 25, 2014 5:56 pm
Kontakt:

Indlæg af NATO's » søn okt 26, 2014 10:39 am

Jeg vidste jeg havde glemt noget skal jeg lave et nyt indlæg eller bare redigerer det her? Og det må du meget undskylde.
De venligste rotte hilsner NATO's Rats

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Re: NATO's rotters laver planlagt kuld

Indlæg af Lylle My » man okt 27, 2014 12:03 pm

Det er helt fint, hvis du bare lige skriver det ind i startindlægget i den hér tråd. :)
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Fnyff
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 459
Tilmeldt: fre jan 25, 2013 3:09 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Kontakt:

Re: NATO's rotters laver planlagt kuld

Indlæg af Fnyff » tirs okt 28, 2014 9:53 am

Alder på forældrene

GulogGratis Zitta: nov 2013

Mataleto's Vahlrona 06.10.13

Vi har valgt at sætte dem sammen selvom Zitta umiddelbart er over de 10 mdr. Men hendes alder vides ikke med sikkerhed, så hun kan med stor sandsynlighed være en del yngre end som så
Madmor til ...
En pokkers masse elskede og skønne drenge og piger i alle aldre og størrelser <3

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Re: NATO's rotters laver planlagt kuld

Indlæg af Lylle My » ons okt 29, 2014 6:27 pm

:lol: Jeg mente nu godtnok, at oplysningerne skulle skrives ind i STARTindlægget, for det er jo egentlig dét, reglerne kræver.
Men eftersom du endnu ikke er så vant til arbejdsgangen, så har jeg lige jawet til at kopiere oplysningerne, og har sat dem ind i startindlægget for dig. :wink:
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Fnyff
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 459
Tilmeldt: fre jan 25, 2013 3:09 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Kontakt:

Re: NATO's rotters laver planlagt kuld

Indlæg af Fnyff » tors okt 30, 2014 10:44 am

Det er ikk mig der har skrevet startoplægget, da det er mig der har farmand. Tænkte at det var ok at skrive det der, da jeg ikk kan rette indlægget. Og mange tak for hjælpen
Madmor til ...
En pokkers masse elskede og skønne drenge og piger i alle aldre og størrelser <3

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Re: NATO's rotters laver planlagt kuld

Indlæg af Lylle My » tors okt 30, 2014 9:56 pm

Fnyff skrev:Det er ikk mig der har skrevet startoplægget, da det er mig der har farmand. Tænkte at det var ok at skrive det der, da jeg ikk kan rette indlægget. Og mange tak for hjælpen
:lol: Ih altså, nu ER jeg da vist blevet småsenil. Jeg havde slet ikke lagt mærke til at der var dig, der skrev det. Jeg troede, at det stadig var NATO's. #-o
Note til mig selv: Det er godt at kigge over på venstre side af skærmbilledet en gang imellem. Så kan man kan se, hvem man snakker med, og så slipper man for at dumme sig. :oops: :P
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Fnyff
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 459
Tilmeldt: fre jan 25, 2013 3:09 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Kontakt:

Re: NATO's rotters laver planlagt kuld

Indlæg af Fnyff » tors okt 30, 2014 10:43 pm

Lylle My skrev:
Fnyff skrev:Det er ikk mig der har skrevet startoplægget, da det er mig der har farmand. Tænkte at det var ok at skrive det der, da jeg ikk kan rette indlægget. Og mange tak for hjælpen
:lol: Ih altså, nu ER jeg da vist blevet småsenil. Jeg havde slet ikke lagt mærke til at der var dig, der skrev det. Jeg troede, at det stadig var NATO's. #-o
Note til mig selv: Det er godt at kigge over på venstre side af skærmbilledet en gang imellem. Så kan man kan se, hvem man snakker med, og så slipper man for at dumme sig. :oops: :P
Hahahahaha det er helt i orden =D> Det er hvad der kan ske
Madmor til ...
En pokkers masse elskede og skønne drenge og piger i alle aldre og størrelser <3

Låst