Fnyff's Kuld G (Daenerys og Crighton)

Planlagte kuld skrives her.

Redaktør: Lylle My

Låst
Fnyff
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 459
Tilmeldt: fre jan 25, 2013 3:09 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Kontakt:

Fnyff's Kuld G (Daenerys og Crighton)

Indlæg af Fnyff » ons dec 03, 2014 2:09 pm

Billede
Navn: Kadira's Daenerys
Født: 21/06-14
Fænotype: Pearl berkshire dumbo

Billede
Navn: Fnyff's Crighton
Født: 20/09-13
Fænotype: Cinnamon Hooded m headspot db

Om Daenerys:
Hun har udviklet sig rigtig fantastisk. Hun er stadig ikke helt glad for at blive løftet, men det kommer stille og roligt. Hun kommer som en af de første til lågen og hænger i den eller hvis hun ser sit snit til det så kravler hun ud på buret og kigger op til drengene ovenover.
Hun er en pige fuld at gå på mod og sidder sjældent stille når hun er ude. En sjælden gang imellem kan hun findes sovende/puttende i min hætte.
19.11.14
Daenni er blevet en rigtig dejlig mus. Hun er gået fra at være en meget nervøs lille pige til en pige der nu hænger i lågen og gerne vil nusses. Hun er stadig ikke glad for at blive løftet, men vi arbejder stadig på det. Hun bliver bedre og bedre :-)
Hun kan ha sine off dage hvor hun ikke gider snakke men alt i alt en skøn (og bestemt) pige der hænger i lågen når man går forbi og gerne vil snakke - på hendes premisser.

Om Crighton:
Umiddelbart Alfa i drengeburet. En kærlig og fingerslikkende basse der styrer med hård og retfærdig hånd. Kommer hoppende ud i armene på en når man åbner lågen. Update 10 Dec 2013.
Crichton .... Min hjemmegjorte slaskebasse.. Han styrer stadig med en hård og retfærdig pote. Kommer, når det passer ham, til lågen og møffer alle de andre væk for nu skal han til. Han slikker fingre og gnasker tænder og nyder at slaske på en skulder eller ligge i hætten på "tottetrøjen"
Update 30.05.14
Han er fars dreng. Slaskedukke af den anden verden der hænger i lågen så snart der er tegn på at man stopper. Styrer med hård, men retfærdig pote stadig. Han har en stor plads i mit hjerte.
Update 20.11.14
Han har fragivet sig alfa posten til Nightcrawler så vidt jeg har kunne finde ud af.
Han ligger pt midt i gruppen, han er ikke det første til at hænge i lågen når mor står ved buret, men men men er det far SÅ er han der med det samme. 110% fars dreng

Om parringen:
Da Crighton er en af mine hjertetotter og fra min elskede A linje har jeg fra starten gerne ville finde den perfekte pige til ham. Det syntes jeg Daenerys er. Hun har er fantastisk sind ligesom Crighton og samtidig har hun krudt i måsen. Jeg forventer at der kommer bebser med forældrenes smukke sind og med krudt i rumpen. Derudover er dette en testparring for at finde ud af om Daenerys er pearl (som hun højst sansynlig er) eller mink

Forventninger til kuldet:
Farver: Cinnamon, Pearl, Cinnamon Pearl og Mink
Ører: Top og Dumbo
Pels: glat
Aftegninger: Berkshire og hooded

Kuldtema: kommer

Vægt bliver opdateret ved sammensætningen

Det er plads på listen til begge køn.
Tavlen kan ses under kuld G på min hjemmeside http://fnyff.weebly.com
Madmor til ...
En pokkers masse elskede og skønne drenge og piger i alle aldre og størrelser <3

Imaginarydiva
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2046
Tilmeldt: ons jan 31, 2007 3:09 pm
Geografisk sted: Odense DK

Re: Fnyff's Kuld G (Daenerys og Crighton)

Indlæg af Imaginarydiva » ons dec 03, 2014 8:44 pm

:shock:

Fnyff
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 459
Tilmeldt: fre jan 25, 2013 3:09 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Kontakt:

Re: Fnyff's Kuld G (Daenerys og Crighton)

Indlæg af Fnyff » ons dec 03, 2014 9:03 pm

Imaginarydiva skrev::shock:
Godt eller skidt :shock:
Madmor til ...
En pokkers masse elskede og skønne drenge og piger i alle aldre og størrelser <3

Imaginarydiva
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2046
Tilmeldt: ons jan 31, 2007 3:09 pm
Geografisk sted: Odense DK

Re: Fnyff's Kuld G (Daenerys og Crighton)

Indlæg af Imaginarydiva » tors dec 04, 2014 5:56 pm

Godt :D som i wow :shock: :mrgreen:

Fnyff
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 459
Tilmeldt: fre jan 25, 2013 3:09 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Kontakt:

Re: Fnyff's Kuld G (Daenerys og Crighton)

Indlæg af Fnyff » lør dec 27, 2014 4:45 pm

Daenerys og Crighton blev sat sammen d 21/12.

De første par dage var damen langt fra glad, men men men et juleput eller 10 blev det til d 24/12 hvor jeg så masser af parringer.

Daenerys vægt siden sammensætning:

21.12 281g
23.12 297g (+16)
24.12 294g (+13) Observeret parringer.
25.12 291g (+10)
26.12 299g (+18)
27.12 305g (+24)
28.12 308g (+27)
29.12 309g (+28)
30.12 313g (+32)
31.12 317g (+36)
01.01 320g (+39)

Termin skulle være fra d 14. Januar
Sys allerede hun viser mave og tydelige dievorter ... Ved ikke om det er ønsketænkning.
Madmor til ...
En pokkers masse elskede og skønne drenge og piger i alle aldre og størrelser <3

Fnyff
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 459
Tilmeldt: fre jan 25, 2013 3:09 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Kontakt:

Re: Fnyff's Kuld G (Daenerys og Crighton)

Indlæg af Fnyff » tors jan 15, 2015 8:44 pm

MÅ LÅSES

Daenerys har født
Madmor til ...
En pokkers masse elskede og skønne drenge og piger i alle aldre og størrelser <3

Låst