Kuld F3 - Black/Agouti, Mink/Cinnamon

Planlagte kuld skrives her.

Redaktør: Lylle My

Låst
Alenya
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3078
Tilmeldt: tors nov 16, 2006 11:33 pm
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Kuld F3 - Black/Agouti, Mink/Cinnamon

Indlæg af Alenya » lør feb 28, 2015 12:37 am

En super spændende parring sættes over lige om lidt, jeg glæder mig en del til den sammensætning, da mor er en rigtig skøn og livlig pige og far er ud af min elskede og savnede Wonder (D-linie). Jeg har længe ønsket mig en plettet efterkommer fra den linie, så jeg glæder mig til at se hvad de kan lave af smukke og lækre unger ;)

Mor:
Alenya's Prudence (Prue)
Black variegated notch downunder dumbo
16. august 2014


Prue er en livlig, skør, skøn, vidunderlig skønhed.. Hun springer frem når man åbner lågen, hun løber ud på eventyr når hun kan komme til det.. Ter sig tosset når hun hopper rundt på sofaen. Leger med ALLE i buret, og forstår ikke når nogen siger fra og ikke vil lege med hende - hun har også fået et sjovt øre fordi hun var lidt for meget og en ældre sagde fra ved at dele hendes øre i 2. Hun er virkelig en skøn og dejlig pige, hendes mor op af dage, så det er næsten helt skræmmende. Jeg har ikke været i tvivl om at jeg ville have efterkommere fra hende, for hun er SÅ vidunderlig en pige <3

Far:
Fnyff's Ka D'Argo
Cinnamon berkshire dumbo
20. september 2013


Ka overtog jeg fra en der ville skære ned. Jeg havde lige mistet hans bror og Mette, som er opdrætter, nævnte at jeg kunne overtage brormand, så det takkede jeg ja til. Han stammer fra min savnede Wonder, så jeg holder så godt fast på den linie som overhovedet muligt. Ka er en lidt speciel dreng, han vil helst ikke løftes, men nus og kæl er helt okay, vi hygger gerne på sofaen. Der er en barnlig sjæl gemt i ham, for han tonser gerne rundt og leger. Han tog flytningen hertil pænt og er en rigtig god dreng.

Formålet med parringen er at forene Wonders skønne linie med en flot og lækker plettet pige, mit håb og min drøm er lidt at få en plettet efterkommer, da Wonder var min smukke plet prins. Og med Prues skønne sind, kan jeg kun få en lækker baby efter de 2.

Forventinger til kuldet:
Farve: Black, agouti, mink og cinnamon (pearl varianter hvis hun er skjult pearl)
Aftegning: Berkshire, hooded, variegated, varieberk, downunder
Pels: Glat
Ører: Dumbo

Der er plads på listen til lækre babyer, så skriv en besked enten herinde eller på mail, hvis du vil skrives op til en lækker unge fra kuldet ;)
¤Camilla¤
Billede

Fnyff
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 459
Tilmeldt: fre jan 25, 2013 3:09 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Kontakt:

Re: Kuld F3 - Black/Agouti, Mink/Cinnamon

Indlæg af Fnyff » lør mar 07, 2015 10:12 pm

Åh en lækkert parring :-)

Vil helt sikkert følge den tæt.
Skal se hvordan det arter sig med sygdom herhjemme. HVIS alt arter sig så skal jeg se om manden kan overtales til en unge fra kuldet :-D
Madmor til ...
En pokkers masse elskede og skønne drenge og piger i alle aldre og størrelser <3

Låst