Kuld G3 - Amber

Planlagte kuld skrives her.

Redaktør: Lylle My

Låst
Alenya
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3078
Tilmeldt: tors nov 16, 2006 11:33 pm
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Kuld G3 - Amber

Indlæg af Alenya » tors mar 26, 2015 2:18 am

Yui's Venezia
Billede
Amber berkshire db (eller mock fawn)
6. august 2014


Jeg låner Venezia af Malene, en hun har udstationeret fra Yui, så jeg låner hende jo egentlig også lidt fra hende ;)

Hun er en pige med rigtig god størrelse. Løber hen til lågen når jeg kommer hen og vil fodre eller snakke lidt. En sød pige, som virkelig er kærlig overfor lækre gamle Cheese.
Jeg glæder mig over at have hende på visit og hygge mig med hende og hendes med garanti lækre unger ;)

Kadiras Cheese Cake
Billede
Amber hooded
16. maj 2013

Cheese flyttede hjem til mig da han var små 6 mdr gammel. En flytning han tog pænt, men det var en usikker dreng jeg fik hjem. Jeg havde valgt at beholde en af hans burkammerater der kom fra mit opdræt af, hannen var dog ikke enig, han savnede sine gamle burkammerater og rykkede ud til dem. Tilbage stod jeg med Cheese som var for stor til at komme ind i min gruppe. Han startede op med 2 unge drenge som han har været alfa overfor. En skøn og blid bamse, et lidt forsigtigt sind, men det gør ham ikke mindre dejlig. Jeg glæder mig rigtig meget til afkom efter ham, han ligger mit hjerte nært på en helt speciel måde <3

Forventninger til kuldet:
Farve: Amber (og champagne) eller Agouti og amber (black og champagne)
Aftegning: Berkshire og hooded
Pels: Glat
Ører: Top
Tavle: http://www.alenya.dk/uploads/6/3/9/0/63 ... ig.jpg?224

Formålet med denne parring er både for at få lidt flere amber på banen med lidt mere tavle, for at få afkom efter Cheese og for at teste om Venezia er amber eller mock fawn :)

Billede
Billede

Der er masser af plads på ventelisten, så kom frisk ;)
¤Camilla¤
Billede

Alenya
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3078
Tilmeldt: tors nov 16, 2006 11:33 pm
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Re: Kuld G3 - Amber

Indlæg af Alenya » ons apr 08, 2015 7:51 pm

Tråden låses da fødsel er i gang..
¤Camilla¤
Billede

Låst