Yui's Kuld J

Planlagte kuld skrives her.

Redaktør: Lylle My

Låst
Yui
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3533
Tilmeldt: ons feb 11, 2009 12:31 am
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Yui's Kuld J

Indlæg af Yui » søn jun 28, 2015 8:52 pm

Så er kuld J blevet planlagt og forhåbentlig kommer der små babyer om en 3 uger tid. :)

Far: Jacqueli's Ozzy 452g, han er Beige? Fuzz Dumbo og født November-13
Billede
Temperament: Ozzy flytter ind her d 14/6 da NatoRats skal ud og omplacere alle sine rotter, Han kommer til at bo sammen med de 5 andre drenge fra NatoRats der også flytter ind.
Ozzy er en rigtig dejlig rolige dreng der ikke gør nogen noget som helst. Han vil rigtig gerne snakke og det skal ikke være nogen hemmelighed at han er gået lige i mit hjerte lige fra han flyttede ind.

Mor: Webmor’s The One Where Emma Cries Surprise 334g, hun er Fawn Bareback mm m Headspot Dumbo og født d 17/9-14
Billede
Temperament: Emma flytter ind her d 14/6 da NatoRats skal ud og omplacere alle sine rotter, Hun kommer til at bo sammen med de 4 andre tøser fra NatoRats der også flytter ind og min pige gruppe hvor min kastrat Nightcrawler også bor i.
Emma er en dejlig, aktiv pige der rigtig gerne vil snakke og ikke er bange for nogen eller noget. Hun er en super skøn pige der gerne vil være med hvor der sker noget og hun kommer flyvene så snart man nærmer sig buret.

Om kuldet: Ja det laves for at føre Emmas dejlige linje og personlighed videre, blandet med Ozzy's super dejlige personlighed kan det kun blive et virkelig dejligt kuld unger.
De 2 er sat sammen i dag d 27/6 og der er fuld gang i parringerne.

Forventninger til kuldet:
Farve: Agouti med mulighed for black. Det skal dog siges at Ozzy er vurderet til at være beige men om det passer har jeg mine tvivl om for han har rimelig mørke øjne. Men er han Beige vil ungerne blive Fawn med mulighed for Beige
Aftegning: Berkshire og Hooded igen vi ved ikke hvad Ozzy er så intet er sikkert.
Pels: Glat, alle unger fuzz bære.
Øretype: 100% Dumbo

Navnetema: Måger https://da.wikipedia.org/wiki/M%C3%A5ger
Navne der er taget: Hættemåge.

Vægt:
Ozzy: 452g
Emma: 334g

Vægtøgning:
d 2/7-15 356g eller plus 22g
d 5/7-15 367g eller plus 33g

Der er plads på listen til både piger og drenge.

Ungernes stamtavle: http://i271.photobucket.com/albums/jj15 ... ld%20J.jpg
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.

Yui
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3533
Tilmeldt: ons feb 11, 2009 12:31 am
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Yui's Kuld J

Indlæg af Yui » søn jul 05, 2015 8:40 pm

Så er emma pigene i plus 33g så mon ikke hun er med rejer i maven. :)
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.

Låst