FoxyRats' kuld D - Moon og Cloudy

Planlagte kuld skrives her.

Redaktør: Lylle My

Låst
FoxyRats
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 178
Tilmeldt: lør aug 03, 2013 4:28 pm
Kontakt:

FoxyRats' kuld D - Moon og Cloudy

Indlæg af FoxyRats » tirs aug 18, 2015 8:19 pm

Jeg er helt enormt glad for, at kunne præsentere vores næste kuld mellem FoxyRats' Moonglade og Alenya's Cloudy. <3

Moon er noget helt specielt for os og det har været super vigtigt for os, at finde den helt rigtige han. Dels var der noget størrelsmæssigt, som skulle passe sammen, eftersom Moon er lidt lille (men stor nok til at bære kuld) og dels er det jo enormt vigtigt at de passer sammem af sind :)

Den kommende mor er FoxyRats' Moonglade, russian blue variegated DU m. headspot, mulig db. Hun er født d. 7. November 2014 og vil derfor snarest blive parret op. Den kommende far er Alenya's Cloudy, blue? pointed himalaya berkshire db harley, født d. 1. Marts 2014.

Stamtavle er på vej, men der kan læses lidt om kuldet her: *Uvirksomt link slettet*
Vi forventer følgende i kuldet:
Farver: Black og blue, med mulighed for mock mink, russian blue, mock dove, quicksilver og russian silver
Aftegninger: Self, berkshire, hooded, varieberk, variegated og downunder
Ører: Topøret, db, dumbo hvis Moon er db
Pels: Glat (harley bærere)
Stolte ejere af 8 rotter <3

FoxyRats
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 178
Tilmeldt: lør aug 03, 2013 4:28 pm
Kontakt:

Re: FoxyRats' kuld D - Moon og Cloudy

Indlæg af FoxyRats » man sep 07, 2015 8:20 pm

Jeg har i dag vejet Moon og hun er +37 gram.. Jeg NÆGTER at tro, at der ikke er unger - hun har altid ligget stabilt omkring 245-250 gram, så det ville være helt absurd, hvis hun tilfældigvis skulle tage på, 9 dage efter besøg hos han.. Jeg satser på unger! ;-)
Stolte ejere af 8 rotter <3

Brugeravatar
Parum
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 194
Tilmeldt: tirs jul 04, 2006 7:55 pm
Geografisk sted: Roskilde

Re: FoxyRats' kuld D - Moon og Cloudy

Indlæg af Parum » tors sep 10, 2015 7:57 pm

Aaah hvor fedt! Krydser alt hvad krydses kan ^^ Glæder mig helt vildt!

FoxyRats
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 178
Tilmeldt: lør aug 03, 2013 4:28 pm
Kontakt:

Re: FoxyRats' kuld D - Moon og Cloudy

Indlæg af FoxyRats » lør sep 26, 2015 9:21 am

Tråden må låses, Moon var desværre ikke drægtig og hun vil ikke blive genparret grundet alder. :(
Stolte ejere af 8 rotter <3

Låst