Kuld M3 - Vanille og Questo

Planlagte kuld skrives her.

Redaktør: Lylle My

Låst
Alenya
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3078
Tilmeldt: tors nov 16, 2006 11:33 pm
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Kuld M3 - Vanille og Questo

Indlæg af Alenya » ons dec 16, 2015 9:03 pm

Jeg er nu helt sikker på at der er babyer på vej, så nu tør jeg godt offentliggøre min planlagte parring..
Forældrene til kuldet er:
Alenya's Vanille
Billede
Agouti hooded db m. HS
22. februar 2015

Vanille er min dejlige prinsesse.. Hun er så rolig, kærlig, eventyrlysten, afslappet, nysgerrig.. Hun er helt som en dejlig madamme skal være, og jeg har virkelig glædet mig rigtig meget til at hun skulle være mor <3

Questo
Billede
16.08.2014
Ruby eyed white?

Questo lånes af Mataleto, vi aner ikke hvad farve han er, så det er lidt af en testparring.. Han er en stille og rolig fyr, lidt forsigtig, men en sød fyr der ligger højere oppe i hierarkiet..

Formålet:
Jeg havde egentlig sendt hende til parring med en anden han, men hun blev ikke drægtig og så var det at vi tænkte på at vi godt ville blive klogere på hvad farve Questo er, hun har både momo og rr bag hende, så vi ser om han er baseret på en af disse farver.. Så jeg er noget så spændt på hvad der dukker op af smækre unger.. Mest af alt glæder jeg mig bare til at få en efterkommer fra smukke og dejlige Vanille <3

Forventninger til kuldet:
​Farve: Agouti (black) og måske en momo baseret farve ?
Aftegning: Hooded ooog ?
Pels: Glat
Ører: Top
Tavlen kan findes på Vanilles side http://www.alenya.dk/vanille.html - Questo har ukendt baggrund..

Jeg forventer babyer fra i weekenden af - har masser af plads på ventelisten til piger :)

Billede
¤Camilla¤
Billede

Låst