Hun Rotte søges

Søger du efter en bestemt type, farve eller andet postes det her.

Redaktør: Lylle My

Låst
Nekomata
DTF Forum Medlem
Geografisk sted: Danmark

Hun Rotte søges

Indlæg af Nekomata » fre mar 29, 2013 4:04 pm

Min kære pige er ved at være en gammel dame og for at lille Cloudy With a Chance of meatballs ik kommer til at være alene tænke jeg det ville være en god ide at allerede nu søger en lille veninde til hende.

Så vi søger en pige, som er Rex Dumbo, gerne en Simi/himi - Husky - Amber - Fawn... Men hvis det ikke er muligt så kan vi nok overtales til andet, det eneste kæresten ikke går med til er Sort og ingen pels XD

Ser helst at avleren er fra sjælland, da vi ikke har bil og kan ikke rigtig komme så langt væk fra Slagelse

Yui
Rotteforum afhængig
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Yui » fre mar 29, 2013 4:34 pm

Ville da lige sige at de fleste gange er det muligt at finde hjælp til transport hvis den rotte pige du nu en gang falder for ikke lige befinder sig på sjælland. :D

Selv om det ikke er på sjælland så kig det her kuld der vil være mulighed for Fawn hvis far altså bære den farve, hvilket der er en god chance for at han gør: http://www.hybels.dk/nytforum/phpBB2/vi ... hp?t=38559
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.

Crat
2 Stjernet Rottemedlem **
Geografisk sted: Slagelse

Indlæg af Crat » ons apr 17, 2013 11:48 am

Jeg har en Husky der søger nyt hjem og bor selv i Slagelse.. Hun koster ikke noget, men skal bare have et godt trygt hjem.. :)
Glade hilsner

Crat AKA Mie <3

Låst