Russian blue pige

Søger du efter en bestemt type, farve eller andet postes det her.

Redaktør: Lylle My

Brugeravatar
Salimas Rotterede
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 102
Tilmeldt: ons jan 13, 2010 4:25 pm
Geografisk sted: Århus

Russian blue pige

Indlæg af Salimas Rotterede » tors jul 17, 2014 3:05 pm

Jeg søger en lille pige (5-8 uger) som enten er, eller bærer Russian Blue (eller Russian Blue Agouti) :) Hun skal have en kendt bagrund på begge forældre og allerhelst være self, men berkshire er også okay. Forældrene skal selfølgelig have et godt temperament, og de etiske regler omkring parring skal være opfyldt. Hun må meget gerne være Dumbo eller Rex, men det er ikke et must. Jeg søger hende, fordi jeg har en über skøn dreng, som jeg meget gerne vil have nogle babyer efter, hvis han viser sig egnet. Han har simpelthen det mest fantastiske temperament jeg er stødt på endnu. Desværre er der ikke meget tavle på ham. Han er Agouti og bærer Russian Blue (mor). Jeg vil allerhelst have Agouti unger, og kommer der nogen er det helt sikkert dem jeg beholder, men jeg bliver også nødt til at tænke på at det (desværre) ikke er den mest populære farve, da jeg også vil sælge nogle af babyerne. Derfor søger jeg en hun der er Russian blue eller Russian Blue bærer. Jeg har bestemt ikke travlt, da han kun er 6 md nu, men det er jo med at finde den helt rigtige. Hvis du har et planlagt kuld der passer beskrivelsen, så skriv endelig! :D
Rottemor til Dr. John Hamish Watson aka Hamse, Bruce Wayne, Sirius Black, Hans Kongelige Højhed Prins Valdemar aka Valde, Master Monkey aka Tossehovedet, Left Over aka Leftie, Jar Jar Binks aka J.J., Master Tigress aka Tikker, Khaleesi aka Khalisen, Thyri aka Thysen :)

Brugeravatar
Webmor
Senior Rottemedlem
Indlæg: 559
Tilmeldt: fre sep 09, 2011 9:37 am
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Indlæg af Webmor » tors jul 17, 2014 8:52 pm

Jeg har et kuld i vente, hvor der gerne skulle komme russian blue og russian blue agouti, ren dumbo og også 50% rex.

Ungerne sælges på kontrakt, og må derfor ikke som udgangspunkt avles på (det skriver man under på) hvis linjen er okay og udne problemer fortsat og ikke for mange søskende bruges i avl, er det oftest sådan at der gives avlstilladelse :D
** Bidt af rotter **

Brugeravatar
Salimas Rotterede
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 102
Tilmeldt: ons jan 13, 2010 4:25 pm
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Salimas Rotterede » fre jul 18, 2014 9:51 am

Det lyder jo rigtig godt, jeg smutter lige ind på din side og kikker :)
Rottemor til Dr. John Hamish Watson aka Hamse, Bruce Wayne, Sirius Black, Hans Kongelige Højhed Prins Valdemar aka Valde, Master Monkey aka Tossehovedet, Left Over aka Leftie, Jar Jar Binks aka J.J., Master Tigress aka Tikker, Khaleesi aka Khalisen, Thyri aka Thysen :)

Brugeravatar
Salimas Rotterede
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 102
Tilmeldt: ons jan 13, 2010 4:25 pm
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Salimas Rotterede » fre jul 18, 2014 9:54 am

Åh, de ser dejlige ud, men var egentlig på udkik efter self, og hvis det ikke kunne lade sig gøre så berkshire. Men smukke er de bestemt :)
Rottemor til Dr. John Hamish Watson aka Hamse, Bruce Wayne, Sirius Black, Hans Kongelige Højhed Prins Valdemar aka Valde, Master Monkey aka Tossehovedet, Left Over aka Leftie, Jar Jar Binks aka J.J., Master Tigress aka Tikker, Khaleesi aka Khalisen, Thyri aka Thysen :)

Brugeravatar
Webmor
Senior Rottemedlem
Indlæg: 559
Tilmeldt: fre sep 09, 2011 9:37 am
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Indlæg af Webmor » fre jul 18, 2014 10:36 pm

Nu ved jeg ikke hvor du har læst ;) , men jeg forventer hverken self eller berkshire i mit kuld K (kommende kuld)
Det er 100% hooded, 100 % dumbo, og så 50% downunder.

http://webmor-rotter.dk/?page_id=1518
** Bidt af rotter **

Brugeravatar
Salimas Rotterede
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 102
Tilmeldt: ons jan 13, 2010 4:25 pm
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Salimas Rotterede » søn jul 20, 2014 12:15 pm

Ja netop :wink: Det var derfor jeg skrev det :lol: Men det ser helt bestemt ud til at blive et rigtigt lækkert kuld, det er der ingen tvivl om! -Men hende jeg leder efter skal allerhelst være self :)
Rottemor til Dr. John Hamish Watson aka Hamse, Bruce Wayne, Sirius Black, Hans Kongelige Højhed Prins Valdemar aka Valde, Master Monkey aka Tossehovedet, Left Over aka Leftie, Jar Jar Binks aka J.J., Master Tigress aka Tikker, Khaleesi aka Khalisen, Thyri aka Thysen :)

Brugeravatar
Webmor
Senior Rottemedlem
Indlæg: 559
Tilmeldt: fre sep 09, 2011 9:37 am
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Indlæg af Webmor » søn jul 20, 2014 12:21 pm

Ah på den måde, så har jeg nok misforstået.
Men self generelt er der ikke så mange af, mest berkshire :D
** Bidt af rotter **

Brugeravatar
Salimas Rotterede
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 102
Tilmeldt: ons jan 13, 2010 4:25 pm
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Salimas Rotterede » søn jul 20, 2014 12:41 pm

Ja det ved jeg desværre :( kan jeg ikke finde en self pige, er berkshire også okay. Jeg elsker self og har selv 4 af dem. Black, blue, lilac? og lilac agouti? (kun en evt. testparring kan vise om de er lilac) :wink:
Rottemor til Dr. John Hamish Watson aka Hamse, Bruce Wayne, Sirius Black, Hans Kongelige Højhed Prins Valdemar aka Valde, Master Monkey aka Tossehovedet, Left Over aka Leftie, Jar Jar Binks aka J.J., Master Tigress aka Tikker, Khaleesi aka Khalisen, Thyri aka Thysen :)

Brugeravatar
Webmor
Senior Rottemedlem
Indlæg: 559
Tilmeldt: fre sep 09, 2011 9:37 am
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Indlæg af Webmor » søn jul 20, 2014 3:54 pm

Ja du har nok også rotter fra Astrid så :wink:
Jeg har også en lilac halløj :D

Men jeg kan kun hjælpe med RB hooded hvis det endelig er :D
** Bidt af rotter **

Brugeravatar
Salimas Rotterede
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 102
Tilmeldt: ons jan 13, 2010 4:25 pm
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Salimas Rotterede » søn jul 20, 2014 8:05 pm

Ja det er netop to fra Astrids plejekuld jeg har, det bliver spændende at følge deres udvikling. Har du tænkt dig at avle på den du har? Hvis du gør, vil jeg meget gerne følge kuldet :)
Rottemor til Dr. John Hamish Watson aka Hamse, Bruce Wayne, Sirius Black, Hans Kongelige Højhed Prins Valdemar aka Valde, Master Monkey aka Tossehovedet, Left Over aka Leftie, Jar Jar Binks aka J.J., Master Tigress aka Tikker, Khaleesi aka Khalisen, Thyri aka Thysen :)

Brugeravatar
Webmor
Senior Rottemedlem
Indlæg: 559
Tilmeldt: fre sep 09, 2011 9:37 am
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Indlæg af Webmor » søn jul 20, 2014 8:58 pm

Salimas Rotterede skrev:Ja det er netop to fra Astrids plejekuld jeg har, det bliver spændende at følge deres udvikling. Har du tænkt dig at avle på den du har? Hvis du gør, vil jeg meget gerne følge kuldet :)
Jeg har mine overvejelser med hende ja, med min RB agouti hooded rex dumbo dreng, og så må vi se hvad det kan give :wink:
Min pige, er super social og tam - ikke til at mærke hun var forrig foderopdræt, eller forældre var.
** Bidt af rotter **

Brugeravatar
Salimas Rotterede
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 102
Tilmeldt: ons jan 13, 2010 4:25 pm
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Salimas Rotterede » søn jul 20, 2014 9:51 pm

Jeg har en af hvert køn og af hver variant (agoutibaseret og nonagouti) Master Monkey og Master Tigress. Begge er også utroligt kærlige og fingerslikkende i den den grad!!! Monkey er dog lidt af en bisse. Ikke at han er aggressiv eller noget, men han udviser en form for dominans, idet han humper nogle af de yngre drenge, så det er helt sikkert noget jeg skal være opmærksom, på når han bliver ældre :?
Rottemor til Dr. John Hamish Watson aka Hamse, Bruce Wayne, Sirius Black, Hans Kongelige Højhed Prins Valdemar aka Valde, Master Monkey aka Tossehovedet, Left Over aka Leftie, Jar Jar Binks aka J.J., Master Tigress aka Tikker, Khaleesi aka Khalisen, Thyri aka Thysen :)

Brugeravatar
Webmor
Senior Rottemedlem
Indlæg: 559
Tilmeldt: fre sep 09, 2011 9:37 am
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Indlæg af Webmor » søn jul 20, 2014 9:53 pm

Salimas Rotterede skrev:Jeg har en af hvert køn og af hver variant (agoutibaseret og nonagouti) Master Monkey og Master Tigress. Begge er også utroligt kærlige og fingerslikkende i den den grad!!! Monkey er dog lidt af en bisse. Ikke at han er aggressiv eller noget, men han udviser en form for dominans, idet han humper nogle af de yngre drenge, så det er helt sikkert noget jeg skal være opmærksom, på når han bliver ældre :?
Ja min baby er så dejlig neutral hvad angår min pigegruppe, tvivler stærkt på hun nogen sinde bliver alfa, for hun gider det ærlig talt ikke :wink: Er der problemer er hun hurtigt væk, det gider hun sgu ikke :D Elsker mennesker!
** Bidt af rotter **

Brugeravatar
Salimas Rotterede
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 102
Tilmeldt: ons jan 13, 2010 4:25 pm
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Salimas Rotterede » søn jul 20, 2014 9:56 pm

Dejligt at høre :) Det er helt sikkert nogle smukke, skønne, sociale, kærlige totter vi har fået der :wink:
Rottemor til Dr. John Hamish Watson aka Hamse, Bruce Wayne, Sirius Black, Hans Kongelige Højhed Prins Valdemar aka Valde, Master Monkey aka Tossehovedet, Left Over aka Leftie, Jar Jar Binks aka J.J., Master Tigress aka Tikker, Khaleesi aka Khalisen, Thyri aka Thysen :)

Brugeravatar
Webmor
Senior Rottemedlem
Indlæg: 559
Tilmeldt: fre sep 09, 2011 9:37 am
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Indlæg af Webmor » søn jul 20, 2014 10:21 pm

Bestemt :wink:
** Bidt af rotter **

Låst