Nybegynder

Søger du efter en bestemt type, farve eller andet postes det her.

Redaktør: Lylle My

Låst
Logistixx
DTF Forum Medlem
Indlæg: 3
Tilmeldt: ons aug 20, 2014 11:17 pm
Geografisk sted: Hvidovre

Nybegynder

Indlæg af Logistixx » ons aug 20, 2014 11:42 pm

Hej til jer :D

Vi er et ungt par der længe har gået og overvejet om vi skulle have rotter, men mente ikke vi havde plads. ( Vi har i forvejen en fransk bulldog, en hamster og en myrerfarm. ) :lol:

Men i maj flyttede vi sammen i noget større, så nu skal det være. Vi har brugt mange timer på nettet og i forskellige dyreforretninger, og har fundet buret og alt hvad der hører til.

Det er så her i kommer ind i billedt :D

Vi er blevet enige om at vi gerne vil have 3 piger, men da vi er uerfarne i forhold til opdrættere og rottens udseende, ( øre, pels, farve, mønstre, mm. ) håber vi på at kunne få nogle gode råd og evt. Se om vi kunne finde vores fremtidige prinsesser her.

Mvh Nichlas og Simone

PhaRex Rats
Senior Rottemedlem
Indlæg: 506
Tilmeldt: lør feb 26, 2005 8:31 pm
Geografisk sted: Ringsted

Indlæg af PhaRex Rats » tors aug 21, 2014 3:15 pm

Hej og velkommen til jer :-)

Det er fedt at se i har researchet, før i bare kastede jer ud i det.

Dét at købe fra en opdrætter, vil i på ingen måde fortryde.
Den tid og energi der er lagt i rejerne fra små, giver et helt særligt indtryk på sjælen. Dét at kunne følge totterne mens de vokser op, gør hele oplevelsen meget mere speciel, når i så kommer for at tage dem med hjem en dag :-D

Til de forskellige varianter man kan få, vil jeg anbefale jer at kigge gennem både : Fotogalleriet samt Farver og Aftegninger.
Der er så mange muligheder, at nærmest kun jeres fantasi vil sætte grænserne :-)
Desuden kan det også anbefales, at kigge gennem de forskellige "rotteriers" hjemmesider. På den måde får i et geografisk overblik, over hvem der befinder sig hvor, hvilke farver de går efter, osv. osv.

Held og lykke på jeres eventyr !
PhaRex - Enjoy the Difference

-før kendt som Jaize.

FoxyRats
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 178
Tilmeldt: lør aug 03, 2013 4:28 pm
Kontakt:

Indlæg af FoxyRats » tors aug 21, 2014 7:05 pm

I skal være meget velkommen til at kigge vores rotter (altså deres udseende, vi skal ikke af med dem ;) ) og se om der er nogen specifikke farver / aftegn I godt kan lide.

Vi har selv to planlagte kuld, det første her engang i oktober og det andet omkring november - december.. :)

www.foxyrats.yup.dk

Og så vil jeg sige - ikke hæng jer fast I hvor I landet opdrætterne er! Der plejer godt at kunne findes transport! :)
Stolte ejere af 8 rotter <3

billkau
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 78
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 8:47 pm
Geografisk sted: svendborg
Kontakt:

Indlæg af billkau » tors aug 21, 2014 8:25 pm

I er også meget velkommen på min hjemmeside. Jeg forventer kuld omkring d. 28.-30. August :)
og ja, transport plejer ikke at være et problem :D

http://choco-rats.weebly.com/pigerne.html
Hilsen Julie Danielsen
Pigerne: Ninja, Gaia, Selene, Hope, Zoe, Tikka, Bella, Tornerose, Sprinter, Blitzen, Europa, Patella, Kappa og Quimper,
Drengene: Absalon, Bull Snake, Nightcrawler og Safe

Brugeravatar
Webmor
Senior Rottemedlem
Indlæg: 559
Tilmeldt: fre sep 09, 2011 9:37 am
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Indlæg af Webmor » tors aug 21, 2014 8:43 pm

Jeg har da også lidt kuld i vente det næste stykke tid :wink:
http://webmor-rotter.dk/?page_id=364
** Bidt af rotter **

Kaffeplet
Senior Rottemedlem
Indlæg: 801
Tilmeldt: man feb 28, 2011 1:51 pm
Geografisk sted: København SV

Indlæg af Kaffeplet » tors aug 21, 2014 9:03 pm

Velkommen til, jeg håber du bliver glad for at være her.
Mht. at finde tre piger ville jeg kigge under kuldopdateringer og planlagte parringer og skrive til dem i finder interessante og høre om der er plads på listen.
I behøver desuden ikke føle jer begrænset af at drømmedyrene måske bor i den anden ende af landet, det er ofte rimelig nemt at finde transport af de små for en 50-100 kr. :)

PhaRex Rats
Senior Rottemedlem
Indlæg: 506
Tilmeldt: lør feb 26, 2005 8:31 pm
Geografisk sted: Ringsted

Indlæg af PhaRex Rats » tors aug 21, 2014 10:22 pm

FoxyRats skrev: Og så vil jeg sige - ikke hæng jer fast I hvor I landet opdrætterne er! Der plejer godt at kunne findes transport! :)
Ja der var pludselig ikke tid nok til at få detaljerne med i farten, så det beklager jeg naturligvis :)
Men jeg er sikker på det hele nok skal komme til jer, efterhånden som interessen bliver større med tiden.
PhaRex - Enjoy the Difference

-før kendt som Jaize.

Logistixx
DTF Forum Medlem
Indlæg: 3
Tilmeldt: ons aug 20, 2014 11:17 pm
Geografisk sted: Hvidovre

Indlæg af Logistixx » tors aug 21, 2014 10:27 pm

Super fedt med så mange kommentarer allerede, det er skønt :D

Det er virkelig godt at høre at transport ikke plejer at være et problem, for det er da noget vi har følt os lidt begrænset af.

Nu vil vi så bruge lidt tid på at kigge lidt rundt på nogle af de links vi har fået 8)

Tak tak :D

Låst