2 ærede medlemmer i 2 års klubben! :D

Også kendt som plejehjemmet. Kun adgang for rotter over 2 år. Post evt. et billede og vedlæg gerne en historie.

Redaktør: Lylle My

Besvar
erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

2 ærede medlemmer i 2 års klubben! :D

Indlæg af erfort » tors okt 25, 2012 7:34 pm

Vi dag fylder vores gode gamle Andy 2 år, og kære Spiff (hvis fødselsdato vi desværre ikke kender) er også trådt ind i veteranklubben i denne måned.
Man kan godt fornemme, at de er nogle gamle drenge, der ikke fylder så godt i landskabet, og som ikke er helt så aktive mere, som de har været.
Andy især har skræntet en del, så hvor længe vi får lov at nyde ham endnu er svært at sige, men det gider vi ikke tænke på i dag, for i dag skal de fejres! Så de har fået havregrød med tun og ærter i overflod, som de pænt har delt med deres respektive burkammerater. :mrgreen:

Lidt billeder af fødselarerne.
Spiff (ældst):
Billede
Billede
Billede

Andy:
Billede
Billede
Billede

Tillykke drenge! \:D/
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Yui
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3533
Tilmeldt: ons feb 11, 2009 12:31 am
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Yui » tors okt 25, 2012 7:44 pm

Tillykke til de to smukke drenge. :D
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.

Brugeravatar
Larm
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3291
Tilmeldt: ons sep 17, 2008 12:31 pm
Geografisk sted: Bergen, Norge
Kontakt:

Indlæg af Larm » tors okt 25, 2012 8:53 pm

Tillykke med de 2 år :D
For en stor forskjell i størrelse på de 2 på nederste bilde :shock:
Lisbeth
Rottedrenge: Pjusken, Sirius, Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Dumbus og Sølvgutten
Rottepiger: Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Lille Prikk, Aurora og Blaze

Clarise
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 103
Tilmeldt: tirs jan 10, 2012 11:53 am
Geografisk sted: Nirvana

Indlæg af Clarise » tors okt 25, 2012 8:56 pm

Stort tillykke! jeg synes måske lidt den ene af de to oldinger er en anelse... kompakt :P Håber de havde en god dag!
我爱你 Boel <3

Brugeravatar
Cain´s rodent paradise
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 241
Tilmeldt: tirs jul 24, 2012 9:01 pm
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Cain´s rodent paradise » tors okt 25, 2012 8:58 pm

Tillykke til basserne :) ❤❤

Brugeravatar
Kat
Senior Rottemedlem
Indlæg: 587
Tilmeldt: man nov 08, 2004 8:38 pm
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Kat » tors okt 25, 2012 10:38 pm

Tillykke med de 2 lækre bamser! :D

NinaA
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 449
Tilmeldt: søn okt 03, 2010 1:24 pm
Geografisk sted: Århus

Indlæg af NinaA » tors okt 25, 2012 10:50 pm

Tillykke til de to flotte fyre! :)

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » tors okt 25, 2012 11:23 pm

Jeg takker og bukker på vegne af vores basser. :oops: :mrgreen:
Larm skrev:Tillykke med de 2 år :D
For en stor forskjell i størrelse på de 2 på nederste bilde :shock:
Ja der er en kæmpe forskel!
Andy har, så længe vi har haft ham, altid været en lille fin slank rotte, men han er ikke blevet større med alderen desværre. :(
Ham han står ved siden af på det sidste billede, er Inca, som er lidt af en kæmperotte (850g eller der over). Han er kraftig bygget og efter han er fyldt hans første år, er han også begyndt at blive noget småtyk. :oops:
Clarise skrev:Stort tillykke! jeg synes måske lidt den ene af de to oldinger er en anelse... kompakt :P Håber de havde en god dag!
Det håber jeg virkelig også at de havde, men de fejrede dagen med deres bedste venner og masser af mad, så det tror jeg nu de havde. :wink:

Hvis det er Inca på det nederste billede du mener, er en smule kompakt, så har du helt ret :oops: , men han er nu ikke en af oldingerne, der er heldigvis 4 måneder endnu, før han fylder de 2 år. :D

Jeg synes selv at både Andy og Spiff er lige på grænsen til at være for slanke, men de får hvad de skal have, og de er stadig glade for at guffe i sig, så håber da de holder vægten en god tid endnu.
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Besvar