Kæmpe TILLYKKE til Inca!

Også kendt som plejehjemmet. Kun adgang for rotter over 2 år. Post evt. et billede og vedlæg gerne en historie.

Redaktør: Lylle My

Besvar
erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Kæmpe TILLYKKE til Inca!

Indlæg af erfort » søn mar 10, 2013 2:38 pm

Jeg er ikke den hurtigste ske i skuffen, så som sædvanlig er jeg lige lidt for sent ude med fødselsdags opslag her inde. :oops:

Det kære, store, kærlige og helt igennem skønne VictoryRats Incantatore, her hjemme kaldet Inca, blev den 1/3-2013 et højt æret medlem af den fine 2 års klub. :D
Han er heldigvis stadig frisk og glad næsten som en stor teenager, på trods af forskellige fysiske skavanker, så jeg håber at vi får lov at nyde ham længe endnu!

Vidunderet nu:
Billede
Billede
Billede

Og lidt blandede gamle billeder:
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
^På vej hjem i bilen, da vi hentede Inca sammen med 2 andre drenge vi overtog sammen.
Billede
Billede
^Første eller en af de første gange Inca kom ud og rende på sofaen.

Tillykke skønne dreng!
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Brugeravatar
Kat
Senior Rottemedlem
Indlæg: 587
Tilmeldt: man nov 08, 2004 8:38 pm
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Kat » søn mar 10, 2013 4:53 pm

Tillykke med den dejlige bamsedreng! :D

Brugeravatar
>Maria<
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4181
Tilmeldt: ons jan 14, 2009 12:10 am
Geografisk sted: Odsherred
Kontakt:

Indlæg af >Maria< » søn mar 10, 2013 10:47 pm

Og opdrætter er lige så langsom med at lave en fødselsdagstråd for kuldet... :oops: så jeg skynder mig bare og misbruger din til at sige tillykke til smukke Inca, cassazione og resten af mit fantastiske A-kuld, som stadig er iblandt os. Imens sender jeg en tanke til de vi desværre har måtte vinke farvel til alt for tidligt :(

Men stort tillykke til den skønne ;)
Inter album et nigrum, varietate

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » man mar 11, 2013 10:33 am

Jeg takker mange gange på vejne af bamsen. :D
>Maria< skrev:Og opdrætter er lige så langsom med at lave en fødselsdagstråd for kuldet... :oops: så jeg skynder mig bare og misbruger din til at sige tillykke til smukke Inca, cassazione og resten af mit fantastiske A-kuld, som stadig er iblandt os. Imens sender jeg en tanke til de vi desværre har måtte vinke farvel til alt for tidligt :(

Men stort tillykke til den skønne ;)
Tak! :D
Du misbruger bare, i alt fald så længe det er så positivt misbrug. :P

De andre i kuldet skal også have tillykke herfra!
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Besvar