2 år og 9 måneder

Også kendt som plejehjemmet. Kun adgang for rotter over 2 år. Post evt. et billede og vedlæg gerne en historie.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
Salimas Rotterede
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 102
Tilmeldt: ons jan 13, 2010 4:25 pm
Geografisk sted: Århus

2 år og 9 måneder

Indlæg af Salimas Rotterede » fre jan 24, 2014 2:40 pm

Jabba er en ældre herre på 2 år og 9 måneder, men han trives og er frisk og nysgerrig. Han er lige nu ved at komme sig ovenpå en forkølelse, men har det heldigvis meget bedre, var ellers meget bekymret en overgang Dyrlægen gav Ronaxan, da hans lunger peb lidt. :wink: Jeg ville gerne have sat et billede ind af ham, men det ville desværre ikke lykkes :?
Senest rettet af Salimas Rotterede søn feb 23, 2014 3:58 pm, rettet i alt 1 gang.
Rottemor til Dr. John Hamish Watson aka Hamse, Bruce Wayne, Sirius Black, Hans Kongelige Højhed Prins Valdemar aka Valde, Master Monkey aka Tossehovedet, Left Over aka Leftie, Jar Jar Binks aka J.J., Master Tigress aka Tikker, Khaleesi aka Khalisen, Thyri aka Thysen :)

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » fre jan 24, 2014 3:40 pm

Flot alder! :D
Jeg håber du får glæde af ham længe endnu.
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Brugeravatar
Salimas Rotterede
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 102
Tilmeldt: ons jan 13, 2010 4:25 pm
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Salimas Rotterede » søn feb 23, 2014 4:03 pm

Desværre går det ikke så godt mere med den gamle fyr, han har fået en knude i kæben der gør at hans tænder er blevet løse og er begyndt at vokse skævt.. :cry: Han har ikke haft problemer med det før. Men jeg begyndte at lægge mærke til at han havde problemer med at spise hård mad og var ved dyrlægen og få hans tænder filet ned, men nu er det desværre blevet så slemt at vi har besluttet at give ham fred :cry:
Rottemor til Dr. John Hamish Watson aka Hamse, Bruce Wayne, Sirius Black, Hans Kongelige Højhed Prins Valdemar aka Valde, Master Monkey aka Tossehovedet, Left Over aka Leftie, Jar Jar Binks aka J.J., Master Tigress aka Tikker, Khaleesi aka Khalisen, Thyri aka Thysen :)

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » søn feb 23, 2014 4:50 pm

Det gør mig ondt.
Du fik lov at nyde ham længe, men det er alligevel aldrig længe nok med de kære små pus.
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Erling
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 155
Tilmeldt: tors maj 09, 2013 7:56 pm
Geografisk sted: Esbjerg, VestJylland

Indlæg af Erling » søn feb 23, 2014 6:38 pm

Ja det gør ondt at høre. Men alderen, og de skavanker der dermed kommer, kan ingen løbe fra. :-( Og med næsten tre år på benene, så er det altså også ret godt gået. En sød tanke sender jeg herfra. :-)

Erling

Besvar