Søger date til min smukke pige.
Redaktør: Lylle My
-
- 4 Stjernet Rottemedlem ****
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Kontakt:
Søger date til min smukke pige.
Jeg søger som sagt en date til min pige.
Her er noget info om hende:
Tinkerbell.
Født: 13. april 2012.
Black berkshire dumbo rex.
Rolle i gruppen: Den nysgerrige.
Opdrætter: Fie's eget avl.
Forældre: mor er dove hooded dumbo rex og far Elliott er black berkshire dumbo.
Tinkerbell er den sødeste og mest kærligste. Hun er mega nysgerrig og er en af de første der kommer hen til lågen når der bliver åbnet og hopper selv ud for at undersøge hele stuen. Hun er rigtig kærlig og kyssende og er en rigtig putte pige. Hun elsker at ligge sammen med mine andre damer og hun elsker at blive nusset om. Hun er en helt vildt vidunderlig pige som bare er fantastisk.
Billed kan ses her: http://moniis-rats.weebly.com/uploads/1 ... 19.jpg?402
Stamtavle kan ses her: http://moniis-rats.weebly.com/uploads/1 ... 3_orig.jpg
(lavet som link da billedet ellers vil være for stort til denne side)
Krav til han:
Gerne Dove eller bære.
Moch mink eller bære. (Hendes søster er Moch mink så mulighed for at hun bære dette)
Gerne rex.
Gerne dumbo eller bære.
Da hun er 9 måneder nu haster det lidt, så håber der er nogle der ude som har en helt vildt fantastisk han som ville kunne gøre min dejlige dame gravid.
Her er noget info om hende:
Tinkerbell.
Født: 13. april 2012.
Black berkshire dumbo rex.
Rolle i gruppen: Den nysgerrige.
Opdrætter: Fie's eget avl.
Forældre: mor er dove hooded dumbo rex og far Elliott er black berkshire dumbo.
Tinkerbell er den sødeste og mest kærligste. Hun er mega nysgerrig og er en af de første der kommer hen til lågen når der bliver åbnet og hopper selv ud for at undersøge hele stuen. Hun er rigtig kærlig og kyssende og er en rigtig putte pige. Hun elsker at ligge sammen med mine andre damer og hun elsker at blive nusset om. Hun er en helt vildt vidunderlig pige som bare er fantastisk.
Billed kan ses her: http://moniis-rats.weebly.com/uploads/1 ... 19.jpg?402
Stamtavle kan ses her: http://moniis-rats.weebly.com/uploads/1 ... 3_orig.jpg
(lavet som link da billedet ellers vil være for stort til denne side)
Krav til han:
Gerne Dove eller bære.
Moch mink eller bære. (Hendes søster er Moch mink så mulighed for at hun bære dette)
Gerne rex.
Gerne dumbo eller bære.
Da hun er 9 måneder nu haster det lidt, så håber der er nogle der ude som har en helt vildt fantastisk han som ville kunne gøre min dejlige dame gravid.
Senest rettet af Monii90 søn jan 27, 2013 3:25 pm, rettet i alt 3 gange.
moniis-rats.weebly.com
-
- Logge ud? Hvad er det?
- Geografisk sted: Lillevorde, Aalborg
- Kontakt:
-
- Logge ud? Hvad er det?
- Kontakt:
-
- Logge ud? Hvad er det?
- Kontakt:
Dove er altid rb/rb.Monii90 skrev:Hun er rbMonii90 skrev:Ved jeg desværre ikke, men kan prøve at høre. Men kan ikke love at jeg kan komme det nærmere.LUX Rotter skrev:Meget bedre
Hvilket gen er moren baseret på?
Hvilken type dove? m/m?
Spørgsmålet er så bare, om hun også er b/b, m/m eller mo/mo
Sofie
Kun 4 rotter tilbage pt
Kastraten Corvus og pigerne Ducky, Annie & Elvira
Kun 4 rotter tilbage pt
Kastraten Corvus og pigerne Ducky, Annie & Elvira
-
- Kontakt:
Hehe, øhe det ved jeg så heller ikke. prøver lige og forhøre mig igen.LUX Rotter skrev:Dove er altid rb/rb.Monii90 skrev:Hun er rbMonii90 skrev:Ved jeg desværre ikke, men kan prøve at høre. Men kan ikke love at jeg kan komme det nærmere.LUX Rotter skrev:Meget bedre
Hvilken type dove? m/m?
moniis-rats.weebly.com
-
- Kontakt:
Tidligere ejer mener at der er mo/mo men er ikke sikker.Monii90 skrev:Hehe, øhe det ved jeg så heller ikke. prøver lige og forhøre mig igen.LUX Rotter skrev:Dove er altid rb/rb.Monii90 skrev:Hun er rbMonii90 skrev:Ved jeg desværre ikke, men kan prøve at høre. Men kan ikke love at jeg kan komme det nærmere.LUX Rotter skrev:Meget bedre
Hvilken type dove? m/m?
moniis-rats.weebly.com
-
- Kontakt:
Nu har jeg ikke haft hende fra hun var helt lille, men umildbart ser hun ud til at være SØ.Monii90 skrev:Hun er mink berkshire dumbo rex ved ikke lige med øjn farve men mener de er sorte. Kigger lige på hende senere.erfort skrev:Kan det passe at søster Shaylee er mock mink (ruby eyed)?
moniis-rats.weebly.com
-
- Kontakt:
Shaylee er mock mink berkshire dumbo rex med ruby eyes. Sorry. mig der lige havde misforstået noget.Monii90 skrev:Nu har jeg ikke haft hende fra hun var helt lille, men umildbart ser hun ud til at være SØ.Monii90 skrev:Hun er mink berkshire dumbo rex ved ikke lige med øjn farve men mener de er sorte. Kigger lige på hende senere.erfort skrev:Kan det passe at søster Shaylee er mock mink (ruby eyed)?
moniis-rats.weebly.com
-
- Rotteforum afhængig
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Syntes også nok at hendes øjne lyste rødt på fotoet på din hjemmeside af hende.Monii90 skrev:Shaylee er mock mink berkshire dumbo rex med ruby eyes. Sorry. mig der lige havde misforstået noget.Monii90 skrev:Nu har jeg ikke haft hende fra hun var helt lille, men umildbart ser hun ud til at være SØ.Monii90 skrev:Hun er mink berkshire dumbo rex ved ikke lige med øjn farve men mener de er sorte. Kigger lige på hende senere.erfort skrev:Kan det passe at søster Shaylee er mock mink (ruby eyed)?
Det passer så også med at moderen skulle være mo/mo baseret.
Så tror jeg det er en mock mink du søger og ikke en mink.
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3
-
- Kontakt:
Helt sikkert, har jeg også lige rettet i starten.erfort skrev:Syntes også nok at hendes øjne lyste rødt på fotoet på din hjemmeside af hende.Monii90 skrev:Shaylee er mock mink berkshire dumbo rex med ruby eyes. Sorry. mig der lige havde misforstået noget.Monii90 skrev:Nu har jeg ikke haft hende fra hun var helt lille, men umildbart ser hun ud til at være SØ.Monii90 skrev:Hun er mink berkshire dumbo rex ved ikke lige med øjn farve men mener de er sorte. Kigger lige på hende senere.erfort skrev:Kan det passe at søster Shaylee er mock mink (ruby eyed)?
Det passer så også med at moderen skulle være mo/mo baseret.
Så tror jeg det er en mock mink du søger og ikke en mink.
Men tak for hjælpen.
Håber bare jeg kan finde en god partner til Tinkerbell. Hun er sådan en fantastisk pige.
moniis-rats.weebly.com