Aida prinsessen søger kæreste :D

Søger du en han/hun eller har du en som udlånes til parring?

Redaktør: Lylle My

Låst
Brugeravatar
RoyalRatz
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 116
Tilmeldt: lør okt 12, 2013 1:52 pm
Geografisk sted: Denmark, 6950 Ringkøbing
Kontakt:

Aida prinsessen søger kæreste :D

Indlæg af RoyalRatz » lør nov 09, 2013 12:55 am

Hej :D

Jeg er nu så stille og roligt ved at planlægge mit næste kuld..
ca i slutningen af December, eller midt i Januar..

Vil være i god tid, for at finde den perfekte mand til hende (:

Jeg ved ikke det helt store om hendes baggrund (varianter), da jeg fik hende igennem en veninde, der havde taget imod hende da tidligere ejer ikke havde rotte interesse..

Aida, er min lille prinsesse, hun er med i alt jeg foretager mig, meget putte og kysse glad. Hun er så god som dagen er lang, og så er jeg så dybt forelsket i hende.. hun giver mig altid et smil på læben, og springer ud af buret og op på skulderen hvor hun så ligger sig ind til halsen og sover. Hun er en stille og rolig pige, med det største hjerte, og tager alles hjerter med storm. Og så er hun jo bare gude smuk oveni (:

Lidt info om skatten :

Navn : Aida (Addie)
Født : 20/4-2013
Variant : Black Banded Husky m/headspot?
Pels : Rex
Øre : Topøre
Øjne : Husky Eyes

og her et par billeder af tøsen :D

Billede
Billede
Billede
Billede

Krav til kæresten :

har egentlig ikke de store krav, udover hannen skal være sund og rask, være dejligt stor, og have et fantastisk sind. gerne en slaske bamse, som enten er rex eller dobbelt rex.. og han må ikke være under 1 år, gerne lidt tavle også (:

håber at høre fra jer :D

og når jeg har fundet den perfekte kæreste til hende, så ejeren af hannen, får en baby fra det kuld som "betaling" for parringen (:
Mvh. Tine Agermose

Tøserne : ChocoRats Bella, Aida, Gaia, Lille Mewdalles Chilli, Roxette
Drengene : RoyalRatz Tyler, RoyalRatz Jinx, Lille Mewdalles Kenzo, Lucifer, Pablo

Låst