Søger en han efter en bestemt linie (SunnyRat)

Søger du en han/hun eller har du en som udlånes til parring?

Redaktør: Lylle My

Låst
Alenya
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3078
Tilmeldt: tors nov 16, 2006 11:33 pm
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Søger en han efter en bestemt linie (SunnyRat)

Indlæg af Alenya » søn dec 29, 2013 9:45 pm

Jeg prøver lige og se om jeg kan finde en hanrotte fra en bestemt linie, som jeg evt. kunne få lov at låne til en af mine skønne piger ;)

Jeg søger rotter efter en bestemt afdød rotte som jeg havde MEGET kær.. Jeg har selv afkom efter ham i stor stil, men jeg vil lige se om ikke jeg kan finde nogen der IKKE indeholder Uno Of Nippyland i..
Den pågældende rotte jeg snakker om er Corleone Sunnyrat, han fædrede et kuld hos Ratzmatazz og et kuld hos Wanted udover det kuld jeg selv lavede, hvor hans søn Pain har fædret kuld - "desværre" med Uno i tavlen (desværre fordi han går igen i SÅ mange siamese/burmese tavler at jeg gerne vil se om jeg kan komme udenom!).. Jeg vil se om ikke der skulle sidde nogen derude der har lavet en parring med afkom fra enten dem fra Wanted eller dem fra Ratzmatazz..
Det kan også være fra hans søster Citadela Sunnyrat, der fik et kuld hos mig med en masse lækre unger der også blev forældre - den ene hos mig selv, hvoraf den ene datter fik et kuld - men med en han der havde Uno's bror i tavlen ;) Ved ikke om jeg kan komme nærmere en han efter der - MEN jeg kan jo altid håbe at min efterspørgsel kunne hjælpe herinde :P
¤Camilla¤
Billede

LUX Rotter
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 7469
Tilmeldt: ons dec 12, 2007 12:38 pm
Geografisk sted: Lillevorde, Aalborg
Kontakt:

Indlæg af LUX Rotter » man dec 30, 2013 3:16 am

Uno og Corleone/Citadela havde samme far ik?
Har du spurgt Dorthe, om hvilke rotter fra kuldet blev brugt i avl?
Hvem var mor til kuldet hos Faune?

Jeg kan desværre kun klare unger med Citadela i tavlen, men der ligger Uno selvfølgelig også.
Sofie

Kun 4 rotter tilbage pt
Kastraten Corvus og pigerne Ducky, Annie & Elvira

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » man dec 30, 2013 9:40 am

Kuldet hos Faunes stamtavle kan ses her: http://ratzmatazz.weebly.com/kuld-d---z ... leone.html
Moderen til kuldet skulle være Strøh's Miss Zulu Minuit.

Men der er vist fejl på Corleones side i den stamtavle.
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Alenya
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3078
Tilmeldt: tors nov 16, 2006 11:33 pm
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Indlæg af Alenya » man dec 30, 2013 12:15 pm

Åh, faunes kuld kan heller ikke bruges da far til moderen viste sig at være uno's bror..
Så er der kun dorthes kuld tilbage uden Uno i.. Jeg har hørt Dorthe, hun kigger lige om hun kan finde informationerne.. Nej uno og Corleone kom fra hver deres linie og har intet til fælles :)
MEn det ender nok med jeg må sluge det i mig og bruge en med uno i også.. Syntes bare efterhånden han er t finde i alle BES/burmese, så ville godt holde dem jeg har uden væk fra så vidt det var muligt.. Men det var lidt et ønske endnu en gang at blande noget avril og Corleone sammen bare nogle generationer fremme :)
¤Camilla¤
Billede

Låst