Han søges

Søger du en han/hun eller har du en som udlånes til parring?

Redaktør: Lylle My

Låst
Yui
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3533
Tilmeldt: ons feb 11, 2009 12:31 am
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Han søges

Indlæg af Yui » søn mar 22, 2015 7:59 pm

Søger en han til min dejlige pige Javelin, hun er Agouti Berkshire, bære amber og er født d 31/10-14. Dem der kan regne har nok allerede regnet ud at tøsen ikke er gammen nok endnu og vil lige starte med at sige at udvikler hun sig ikke lige så fint som hun har gjort ind til nu og jeg forventer hun gør er det stadig muligt hun ikke bliver brugt i avl. Men derfor sker der jo ikke noget ved at prøve og se om ikke der skulle være en perfekt dreng til hende der ude et sted ind til da.

Javelin er en dejlig pige der er fuld af energi og livsglæde, hun kommer løbene til lågen så snart den bliver åben og elsker at gå på opdagelse på den del af sofaen som der ikke er til rotterne. Hun fungere rigtig godt i min pige gruppe og er gået lige ind i den uden problemer i sin tid. Hun elsker at snakke og sponker ofte rundt på sofaen.
Billede

http://yuisrotter.weebly.com/javelin.html

Javelin har desvære ikke nogen lang tavle kun hendes mor og far kendes, derfor søger jeg en dreng der har en god lang tavle bag sig. Drømme hannen ville være en amber dobbeltrex dumbo, men det findes nok ikke der ude desvære.

Krav til hannen:

Han skal have en god tavle bag sig.
Han skal være gammel nok altså over 1 år
Han skal være egnet til avl, ikke fed og have et godt temperament

Han må meget gerne være dobbeltrex eller rex
Han må meget gerne være dumbo.
Det ville klart være et ekstra plus hvis også han er eller bære amber/champagne
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.

Låst