(Forhåbentlig) kommende rotteejer siger hej!

Her kan du skrive et par ord om dig selv.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Pickwick
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 58
Tilmeldt: lør jun 22, 2013 1:08 am
Geografisk sted: København S

(Forhåbentlig) kommende rotteejer siger hej!

Indlæg af Pickwick » lør jun 22, 2013 12:20 pm

Hej alle sammen!

Jeg hedder Tea, er 28 år og bor i Valby.
Siden jeg for første gang mødte tamrotter for 10 år siden, har jeg været dybt fascineret af (og lidt forelsket i :)) de kære små kræ.

For tiden bor jeg og mine to katte sammen med en veninde, samt hendes fire katte og tre ildere. Så hvorfor ikke også et par rotter? :lol:

Jeg har cirka en million spørgsmål af forskellig karakter. Vil det være okay at jeg spørger her i den her tråd, eller skal jeg ind i hvert underforum med de forskellige spørgsmål?
(Det vil nemlig være meget, meget lettere .. men ved ikke lige hvor "strikse" I er med jeres emneopdeling. :))
Hilsen Tea og rottebabyerne Nino, Halo og Fire (samt potedask fra kattene Fnuggi og Ellie)

Erling
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 155
Tilmeldt: tors maj 09, 2013 7:56 pm
Geografisk sted: Esbjerg, VestJylland

Indlæg af Erling » lør jun 22, 2013 2:55 pm

Hejsa og velkommen til.

Jeg er også selv (forhåbentlig) kommende rotteejer. ;-)

Det er mit indtryk, at det er mest velset, om du anbriger dine indlæg i det bedst passende underforum. Nogle gange bliver et indlæg flyttet til den rigtge gruppe af en administrator, hvis den er placeret i forkert gruppe. Men også ved at den er placeret rigtigt, er der en langt større chance for at få et korrekt svar.

Generelt tror jeg ikke du vil opleve at blive "straffet" herinde, om du skulle lave en enkelt fejl eller to. Tror de fleste er blevet rimeligt godt "opdraget" af deres rotter, til at godtage en enkelt feltrin eller to... Rotter kan nemlig godt komme til at lave nogle "uheldige" ting, som f.eks. at "gnave" lidt i noget de helst ikke lige må gnave i... Har man oplevet dette et par gange, så bliver man nok lidt mere overbærende også overfor andre. :-)

Erling.

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » lør jun 22, 2013 4:01 pm

Hejsa Tea, og velkommen til. :mrgreen:

Det nemmeste, hvis du som vordende rotteejer har rigtig mange forskellige spørgsmål, vil nok være at oprette en tråd, hvor du spørger om det hele... og den mest passende kategori må så være "Pasning og Pleje". :)

..og som Erlig skriver: Hvis en tråd SKULLE være blevet oprettet et forkert sted, flytter vi den. Så vidt muligt skal brugerne skrive i den rette kategori, så redaktørerne ikke skal bruge en masse tid på at flytte tråde hele tiden - men somme tider kan man jo godt komme lidt i tvivl om, hvor dén tråd man laver egentlig hører hjemme - og dét bliver man selvfølgelig ikke "straffet" for - så længe man bare overholder vores regelsæt. (det KAN til gengæld godt give lidt problemer, hvis man ikke har læst vores regler, og derfor kommer til at gøre noget, der ikke er tilladt) :wink:
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Pickwick
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 58
Tilmeldt: lør jun 22, 2013 1:08 am
Geografisk sted: København S

Indlæg af Pickwick » lør jun 22, 2013 5:07 pm

Tak I to! :lol:

Har læst reglerne, og de er vist ikke så forskellige igen fra mange andre steder (og alm. sund fornuft samt pli). Så satser på at holde mig på måtten. :wink:

Og så fik jeg i øvrigt stillet 1000 spørgsmål til jer kloge mennesker under "Pasning og pleje" :)
Hilsen Tea og rottebabyerne Nino, Halo og Fire (samt potedask fra kattene Fnuggi og Ellie)

Brugeravatar
Hellsusan
Rotternes Herre
Indlæg: 1977
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 4:14 pm
Geografisk sted: Vestjylland
Kontakt:

Indlæg af Hellsusan » lør jun 22, 2013 9:20 pm

Velkommen til :D
Hilsen Hellrats
Tidligere Hellsus herinde
Billede

Brugeravatar
Kat
Senior Rottemedlem
Indlæg: 587
Tilmeldt: man nov 08, 2004 8:38 pm
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Kat » lør jun 22, 2013 10:17 pm

Velkommen! :mrgreen:

Pickwick
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 58
Tilmeldt: lør jun 22, 2013 1:08 am
Geografisk sted: København S

Indlæg af Pickwick » lør jun 22, 2013 10:34 pm

Hellsus skrev:Velkommen til :D
Kat skrev:Velkommen! :mrgreen:
Tak! :D
Hilsen Tea og rottebabyerne Nino, Halo og Fire (samt potedask fra kattene Fnuggi og Ellie)

nicegirl79
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2341
Tilmeldt: søn aug 21, 2011 4:55 pm
Geografisk sted: Langeland
Kontakt:

Indlæg af nicegirl79 » lør jun 22, 2013 11:48 pm

velkommen til :mrgreen:

Pickwick
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 58
Tilmeldt: lør jun 22, 2013 1:08 am
Geografisk sted: København S

Indlæg af Pickwick » søn jun 23, 2013 12:28 am

nicegirl79 skrev:velkommen til :mrgreen:
Tak! :D
Hilsen Tea og rottebabyerne Nino, Halo og Fire (samt potedask fra kattene Fnuggi og Ellie)

Sellerup
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 463
Tilmeldt: søn sep 23, 2012 2:50 pm
Geografisk sted: 8700 Horsens, Jylland
Kontakt:

Indlæg af Sellerup » søn jun 23, 2013 2:12 pm

Velkommen til ! :)
Med venlig hilsen Manja Stigaard.

http://stigaardsrotter.weebly.com/

Pickwick
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 58
Tilmeldt: lør jun 22, 2013 1:08 am
Geografisk sted: København S

Indlæg af Pickwick » søn jun 23, 2013 5:21 pm

Sellerup skrev:Velkommen til ! :)
Tak! :D
Hilsen Tea og rottebabyerne Nino, Halo og Fire (samt potedask fra kattene Fnuggi og Ellie)

Besvar