Ny bruger og kommende rotteejer - igen

Her kan du skrive et par ord om dig selv.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Syvsover
DTF Forum Medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: lør aug 30, 2014 10:35 pm
Geografisk sted: Svendborg

Ny bruger og kommende rotteejer - igen

Indlæg af Syvsover » søn okt 05, 2014 1:49 pm

Jeg har tidligere været herinde på en anden bruger, Gurli, men kan ikke få adgang til den. Det er egentlig også fint nok da jeg føler at det her bliver et andet kapitel i mit rotteejeri :P

Min "rottehistorie" startede i 2009, hvor jeg efter lang tids plagen til min mor fik to voksne rotter som jeg overtog fra en pige der havde udviklet allergi.
Da de døde af alderdom købte jeg en sød lille hunrotte fra en foderavler, som jeg knyttede mig rigtig meget til. Omkring der blev jeg medlem af dette forum og efter lidt læsning og overvejelse fik jeg snart købt en burkammerat til hende, og en til og en til og endte med at have fem rotter på én gang :lol: Tre af dem havde jeg fundte igennem dette forum.

I maj 2013, på min fødselsdag :|, sov den sidste rotte jeg havde tilbage på daværende tidspunkt ind.
Derefter kunne jeg desværre ikke få flere rotter, da jeg skulle på efterskole i 2 skoleår. Dvs. at jeg er på efterskole indtil sommerferien 2015, hvorefter jeg simpelthen ikke kan klare at være foruden rotter mere !!!
Derfor tænkte jeg at jeg allerede nu ville oprette en bruger herinde igen, så jeg kan få genopfrisket min viden omkring rotter og sikkert også finde mine fremtidige rotter, når tiden er til det :)
Kan dog allerede nu se at det bliver hårdt at sidde og kigge på billeder af og læse sjove historier om jeres dejlige rotter, når der nu går så forfærdeligt lang tid før jeg har mine egne igen :? :P

PhaRex Rats
Senior Rottemedlem
Indlæg: 506
Tilmeldt: lør feb 26, 2005 8:31 pm
Geografisk sted: Ringsted

Indlæg af PhaRex Rats » søn okt 05, 2014 8:14 pm

Hej og velkommen tilbage, Syvsover. :)

På det tidspunkt hvor dit eventyr startede, holdt jeg en pause fra hele rotteræset. Så af gode grunde har vi ikke hilst på hinanden før. Nok om det.

Det er altså smadder farligt at anskaffe sig rotter, da det er utrolig let at blive forelsket i nye hele tiden. :D
Kender det udmærket fra mig selv. :oops:

Jeg kan godt sætte mig ind hvor svært det er og vente. Men på den anden side, er der rigeligt med tid til at planlægge og købe ind. :)
Det vil også være nemmere at finde specifikke aftegninger, hvis du går lidt op i udseendet.
Bare husk på at tiden arbejder til din fordel. :D
PhaRex - Enjoy the Difference

-før kendt som Jaize.

Syvsover
DTF Forum Medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: lør aug 30, 2014 10:35 pm
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Syvsover » man okt 06, 2014 12:50 pm

PhaRex Rats skrev: Det er altså smadder farligt at anskaffe sig rotter, da det er utrolig let at blive forelsket i nye hele tiden. :D
Kender det udmærket fra mig selv. :oops:
Det er nemlig rigtig farligt! Sidst prøvede jeg fx. at jeg skulle ud og kigge på én rotte fra et kuld, og endte op med at tage hjem med to :P
Jeg kan godt sætte mig ind hvor svært det er og vente. Men på den anden side, er der rigeligt med tid til at planlægge og købe ind. :)
Det vil også være nemmere at finde specifikke aftegninger, hvis du går lidt op i udseendet.
Bare husk på at tiden arbejder til din fordel. :D
Helt sikkert! Jeg sidder allerede og planlægger hvordan burindretningen skal være og sådan :) Det gør også at jeg har tid til evt. at lave nogle af tingene selv.. Fandt hurtigt ud af at nogle rotter er dyre i hængekøjer :P

Besvar