Nybegynder men videbegærlig

Her kan du skrive et par ord om dig selv.

Redaktør: Lylle My

Besvar
LaLinda
DTF Forum Medlem
Indlæg: 18
Tilmeldt: lør jul 25, 2015 11:01 am
Geografisk sted: Hundested

Nybegynder men videbegærlig

Indlæg af LaLinda » ons jul 29, 2015 4:54 pm

Hej allesammen

Det er en stor fornøjelse at kunne oprette medlemsskab herinde nu hvor man pr "tilfælde" (jeg tror ikke på tilfældigheder) er blevet rottemor og er faldet for de små hyggetosser :lol:

Jeg hedder Linda og er 39 år. Jeg bor alene med mine to skolebørn i Hundested.

Vores dyr er pt og følgende:
1) Basse, hund, shih tzu, 11 år gammel
2) Don John, russisk landskildpadde, 5 år gammel
3) 3 rottedrenge født juni 2015: Eddie (rex med hvidt ansigt), Crash (rex med mørkt ansigt) og Remy (helsort og glat) (se billedet)
4) Bonnie, kongepyton, 18 år gammel (jeg passer den mens ejer er nogle måneder i Norge)

Jeg ser snart frem til at adoptere 3 voksne hunrotter med stort hjemmebygget bur :mrgreen:

*Billede virker ikke*
Elsk dig selv som du elsker din næste :wink:

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nybegynder men videbegærlig

Indlæg af Lylle My » ons jul 29, 2015 5:50 pm

Hjertelig velkommen i rottetossernes verden, LaLinda. :)
Ja, det er sjovt som man bliver fuldstændig hooked på rotter, når man bare én gang har prøvet at have dem i huset. De er virkelig noget helt specielt. Jeg plejer at kalde dem for "lommehunde", fordi det er næsten som at have hunde i miniaturestørrelse. Det er bare meget nemmere at lufte dem, fordi man kan nøjes med at lade dem drøne rundt på sofaen eller gulvet en gang om dagen. :lol:

Hvor ER dine drenge bare smukke - og nogle rigtig små charmetrolde. Det er altså ALT for længe siden, jeg har haft små babytotter i huset. Jeg SAAAAVNER virkelig de små energibundters livsglæde, når de drøner rundt og laver alle mulige ulykker. :mrgreen: :lol:
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

LaLinda
DTF Forum Medlem
Indlæg: 18
Tilmeldt: lør jul 25, 2015 11:01 am
Geografisk sted: Hundested

Re: Nybegynder men videbegærlig

Indlæg af LaLinda » tors jul 30, 2015 9:59 am

Mange tak :D
Ja mine 3 babyer, som jeg kalder dem, er virkelig nogle underholdende størrelser. Min gamle hund Basse ser ikke så godt mere, så det er måske heldigt for min lille "Olsen Banden". Drengene er opkaldt efter tegnefilm... Remy er rotten fra tegnefilmen "Ratatouille" som iøvrigt også er helt sort. Eddie og Crash er de skøre pungrotter fra Ice Age filmene som er 2-farvede. Sjovt nok lever de meget op til personlighederne fra filmene. Remy er klart den mest rolige mens Eddie og Crash er langt mere ballademagere og de skøre gøglere.
Eddie tager føringen langt de fleste tidspunkter, så Eddie må være min alfa - men sød er han alligevel. Ingen holdes udenfor selvom Remy altid er den sidste og den mest forsigtige - på trods af han er ældre end de to brødre :lol:

Var du tættere på mig, ville du være hjerteligt velkommen til at besøge os :D
Elsk dig selv som du elsker din næste :wink:

LaLinda
DTF Forum Medlem
Indlæg: 18
Tilmeldt: lør jul 25, 2015 11:01 am
Geografisk sted: Hundested

Re: Nybegynder men videbegærlig

Indlæg af LaLinda » tors jul 30, 2015 10:06 am

Apropos Remy og ratatouille så faldt jeg lige over denne artikel, der fortæller om, hvordan kokke-rotten fra tegnefilmen har inspireret til at åbne en fransk bistro-restaurant ved navn Bistrot Chez Rémy :mrgreen:

http://www.madogbolig.dk/opskrifter/gro ... le-la-remy
Elsk dig selv som du elsker din næste :wink:

Besvar