Hejsa.

Her kan du skrive et par ord om dig selv.

Redaktør: Lylle My

Besvar
MiSa
DTF Forum Medlem
Indlæg: 1
Tilmeldt: tors nov 12, 2015 2:21 pm

Hejsa.

Indlæg af MiSa » tors nov 12, 2015 6:39 pm

Hej alle sammen.
Jeg er en ung kvinde på 30 år.
Jeg er kommer fra Lolland. (Leder dog pt efter noget at bo i på Sjælland)
Jeg er igang med en hg (som nu hedder g2) og er færdig med grundforløbet til januar. Så jeg er i fuldgang med at søge elevplads i div butikker. :)
Jeg bor sammen med min mand og 4 børn.
Efter en pause på 8-9 år uden rotter har jeg igår fået 2 double rex rotter. De er ca 5 uger gamle.
Deres forældre er helt hårløse.
Vedhæfter et billede af Louie, så i kan se ham.

Jeg har faktisk været herinde før, men kan ikke lige huske hvad jeg kaldte mig. :)


*Billede virker ikke*

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hejsa.

Indlæg af Lylle My » fre nov 13, 2015 12:34 pm

Hej, MiSa, og velkommen tilbage til rotteverdenen. Det var godtnok et par lækre små babybasser, du dér har fået fat i.
Hvor MÅ det være skønt at få totter igen efter sådan en laaaaang pause. :mrgreen: Billede

..og så må jeg nok også lige tage redaktørhatten på: :wink:
Billedet af den skønne Louie er en smule større, end DTF's regler for billedstørrelse tillader (de må max være 640 pixels i bredden), så du bedes lige skifte det ud med ét, du har formindsket til den korrekte størrelse.
Der er blevet lavet et opslag om, hvordan du kan indstille en billedhost til at formindske alle dé billeder, du vil uploade til forummet, så du i fremtiden slet ikke behøver at tænke på billedstørrelsen. Dén tråd kan du finde hér:
http://dansktamrotteforum.dk/viewtopic.php?f=17&t=31966
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Hejsa.

Indlæg af erfort » fre nov 13, 2015 2:57 pm

Tillykke med familie forøgelsen. :mrgreen:
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Besvar