Hej folkens

Her kan du skrive et par ord om dig selv.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
Sanna
Senior Rottemedlem
Indlæg: 681
Tilmeldt: søn jan 22, 2006 8:33 pm
Geografisk sted: Løsning
Kontakt:

Hej folkens

Indlæg af Sanna » man nov 30, 2015 10:51 pm

Ville egentlig bare sige hej til alle og så hører om der stadigvæk er aktivitet på siden :D
Sidst jeg havde rotter var i 09 og da den sidste tog regnbuen så har jeg ikke rørt en rotte siden.
Nu har mine veninder så opdaget rotteverdenen og jeg bliver stille og roligt lullet tilbage til de gode gamle dage i livet som rotte ejer.
Pt. går jeg i skarpe overvejelser ang. at anskaffe et nyt hold totter da jeg har fået tilbudt to tøzer af en kammerat :)

Men nå ville bare høre om der er nogen her at sludrer med fra tid til anden :)

Fortsat god aften.

Mvh
MvH JoyRatz<3

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hej folkens

Indlæg af Lylle My » tirs dec 01, 2015 12:51 am

Hejsa, Sanna, og velkommen tilbage. :)
Jo, der er skam stadig liv i det gamle forum. I perioder kan der nok være en smule stille herinde, men vi er nu alligevel en del, som kigger herind MEGET tit - fordi vi simpelthen ikke kan forestille os en verden uden DTF.

..men puha, tænk at du ikke har rørt en rotte SEKS ÅR. :shock: Hvordan søren har du kunnet overleve uden at nusse små pelsklumper så længe? KORS, hvor må du ha' en masse at indhente, hvis du nu får dig et par små nye tøzer. :mrgreen:
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Brugeravatar
Sanna
Senior Rottemedlem
Indlæg: 681
Tilmeldt: søn jan 22, 2006 8:33 pm
Geografisk sted: Løsning
Kontakt:

Re: Hej folkens

Indlæg af Sanna » tirs dec 01, 2015 11:56 am

Dejligt der er lidt liv at spore herinde :)
Jah der er vidst bare sket for mange ting tror jeg til at jeg har haft mulighed for at have totter og der er ikke så mange i min omgangskreds der har rotter desværre :/
Men nu skal det være og mangler kun et bur :p
MvH JoyRatz<3

Besvar