Musen Thomas

Her kan I vise billeder som ikke er af rotter.

Redaktør: Lylle My

Besvar
erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Musen Thomas

Indlæg af erfort » ons okt 01, 2014 11:21 am

For et par måneder siden, flyttede en lille mussemand ved navn Thomas ind hos os.
Det var slet ikke planen, at vi skulle have andre dyr end vores kære rotteister, men da vi fik æren af et hyggeligt visit hos LUX-familien og en rundvisning i deres skønne mini-zoo, faldt min mand for denne lille bitte babymus, som så sødt lagde sig til at sove i hans hånd. Så da Thomas blev stor nok til at flytte hjemmefra, måtte han her hjem. :mrgreen:

LUX Thomas:
Billede

Billede

Billede

Billede
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Brugeravatar
Horizon
Rotternes Herre
Indlæg: 1805
Tilmeldt: søn feb 14, 2010 11:09 pm
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af Horizon » ons okt 01, 2014 12:36 pm

Han er bare så fin at se på!
Billede

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » ons okt 01, 2014 1:28 pm

Han er rigtig nuser, og det er lidt unfair, for han er jo ikke til nusning på samme måde som rotteisterne, og man vil bare så gerne stor-monster-nulle ham! :oops:
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » ons okt 08, 2014 6:44 pm

Så fik jeg da også taget lidt billeder af Thomas med det rigtige kamera så man kan nyde hans fine farve. :oops:

Billede

Billede

Billede

Han er så fin! :mrgreen:
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

PhaRex Rats
Senior Rottemedlem
Indlæg: 506
Tilmeldt: lør feb 26, 2005 8:31 pm
Geografisk sted: Ringsted

Indlæg af PhaRex Rats » tors okt 09, 2014 4:52 pm

Normalt er jeg ikke så meget til mus, men ham Thomas dér.. Han ser sku dejlig ud :D
PhaRex - Enjoy the Difference

-før kendt som Jaize.

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » tors okt 09, 2014 7:35 pm

PhaRex Rats skrev:Normalt er jeg ikke så meget til mus, men ham Thomas dér.. Han ser sku dejlig ud :D
Så har vi det muligvis lidt på samme måde. :wink:
Jeg vil helt sikkert helst have en stor småtyk rottebasse, som slikker mine fingre imens han bliver gennemnusset, men der er bare noget ved Thomas, så han skulle altså her hjem og bo. :oops:
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

LUX Rotter
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 7469
Tilmeldt: ons dec 12, 2007 12:38 pm
Geografisk sted: Lillevorde, Aalborg
Kontakt:

Indlæg af LUX Rotter » fre okt 10, 2014 8:32 pm

Thomas er bare en éner!
Jeg nåede lige at sige, at de i den alder altså er meget jumpy, og så lagde Thomas sig ellers bare til at sove i Renes hånd - det var bare meningen, at han sku bo ved jer <3
Sofie

Kun 4 rotter tilbage pt
Kastraten Corvus og pigerne Ducky, Annie & Elvira

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » fre okt 10, 2014 9:50 pm

LUX Rotter skrev:Thomas er bare en éner!
Jeg nåede lige at sige, at de i den alder altså er meget jumpy, og så lagde Thomas sig ellers bare til at sove i Renes hånd - det var bare meningen, at han sku bo ved jer <3
Ja, Thomas var da helt sikkert undtagelsen der bekrafter reglen, eller i alt fald udtagelsen, for han havde det godt og trygt der hos hans kommende far. :mrgreen:
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Rockalbert
DTF Forum Medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: lør dec 23, 2017 6:58 pm

Re: Musen Thomas

Indlæg af Rockalbert » ons mar 14, 2018 1:31 am


Besvar