Konrad <3

Her kan I vise billeder som ikke er af rotter.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Congratz
Rotternes Herre
Indlæg: 1596
Tilmeldt: tors dec 14, 2006 3:27 am
Geografisk sted: Bagsværd
Kontakt:

Konrad <3

Indlæg af Congratz » fre feb 20, 2015 1:48 am

Så fandt jeg endelig tid til at reaktivere min profil herinde.. :D
Skal lige se om jeg kan finde ud af det nye design..
Her er et par billeder af min elskede gamle kat, Konrad, der er gået hen og blevet 15 år..
Jeg har også stadig masser af lækre tamrotter..



Billede

Billede
Hilsen Annethe :D

http://www.congratz.dk
(copyright året er forkert på alle billeder, der skal stå 2015 og ikke 2013 - rettes snarest)

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Re: Konrad <3

Indlæg af Lylle My » fre feb 20, 2015 3:21 am

Hejsa, Congratz,. Nej hvor er det hyggeligt at "se" dig herinde igen. :D

Ih altså, jeg SYNTES nok, at jeg kunne huske Konrad - så jeg kiggede lige nogle gamle tråde igennem, og ganske rigtigt... Dér VAR han jo, i en næsten to år gammel tråd. Og man kan slet ikke se at han er blevet ældre siden da. viewtopic.php?f=32&t=39032

Han er altså stadig en ustyrlig flot herre... Men hvor ser han bare DOVEN ud på billederne. Han gider jo ikke engang åbne øjnene til ære for fotografen... Sidste gang vi så ham, havde han da ihvertfald øjnene åbnet på klem :lol: :lol:
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Konrad <3

Indlæg af erfort » fre feb 20, 2015 7:14 pm

Sikke han kan smile den dejlige bamsekat. :mrgreen:
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Congratz
Rotternes Herre
Indlæg: 1596
Tilmeldt: tors dec 14, 2006 3:27 am
Geografisk sted: Bagsværd
Kontakt:

Re: Konrad <3

Indlæg af Congratz » fre feb 20, 2015 11:31 pm

Ja.. Konrad har været aktiv herinde tidligere.. :lol:
Med alderen har han desværre fået parkinsons (rystesyge) og har tabt sig fra ca. 10 kg til de nuværende 8,6 kg. Men han er stadig en ultra lækker stor bamsekat, kælen, sød og hengiven.. <3
Han kan skam godt se ud af øjnene som det ses på billedet her *G*

Fredag eftermiddag, har smidt mig på sofaen og prøver at se tv, men Konrad er uenig og sætter sig godt til rette på sofabordet;
Billede

:mrgreen:
Hilsen Annethe :D

http://www.congratz.dk
(copyright året er forkert på alle billeder, der skal stå 2015 og ikke 2013 - rettes snarest)

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Re: Konrad <3

Indlæg af Lylle My » lør feb 21, 2015 8:35 pm

:lol: Ha-ha-ha, Ja DÉR var hans øjne jo. Rart at se, at han stadig har sit specielle blik i behold.
Der ER altså ét eller andet over ham, der siger: "Fjernsynet? Rager mig en høstblomst, hvad DU vil. Det er MIG, det drejer sig om." :P

Sådan noget møg, at han har fået parkinsons, og at han begynder at tabe sig. Jeg har altid syntes at det er så bunduretfærdigt, at LIGE på dét tidspunkt, hvor et gammelt kæledyr har fået den allerstørste personlighed, og man føler sig så nært knyttet til det at dyr og menneske nærmest er blevet ét... så er det samtidig dén tid, hvor man bliver tvunget til at se i øjnene, at det ikke vil være en del af éns liv for evigt. :(
Men gudskelov er parkinsons i det mindste ikke noget, der gør ondt. Og selvom han har tabt sig, kan man heller ikke just kalde ham mager eller afpillet, så MON ikke han kan have et par gode år tilbage, før hans tid er omme?
Dét blik, han er verdensmester i at give - dét BURDE ihvertfald kunne skræmme døden LAAAAANGT væk. :mrgreen:
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Besvar