Kuldopdateringstråd for kuldF3

Her kan du skrive hvordan det går med nyfødte kuld, og vise os billeder af dem som de bliver større.

Redaktør: Lylle My

Låst
Alenya
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3078
Tilmeldt: tors nov 16, 2006 11:33 pm
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Kuldopdateringstråd for kuldF3

Indlæg af Alenya » søn apr 05, 2015 5:52 pm

D. 2. april fødte Eva 7 smækre rejer.. De lå med fyldte mælkemaver og var store og lækre.. Hun er en rigtig sød og dygtig mor der lader mig pille alt det jeg vil <3

Forældrene til kuldet er:
Mataleto's Evanesence, Black eyed siamese velveteen db, 9 maj 2014
Mataleto's Kaba, Mock dove agouti hooded dumbo rex, 6. oktober 2013

Der er kommet 4 drenge og 3 piger, det ser ud til der kun er 1 glathåret, resten har krøllede knurhår.. En masse rødøjede, umiddelbart ved første blik så det ikke ud til der var sortøjede, men er i tvivl, så det vil tiden vise.. Egentlig forventede jeg ingen rødøjede, men en bunke sortøjede der ville være black, agouti og rb / rb agouti, så jeg er super spændt på at se hvad der gemmer sig, for de har intet til fælles ud fra tavlen.. Eva's er fyldt af siamese og burmese hvor hans intet har.. Men det vil tiden vise, spændende er det ihvertfald :D

Smækre rejer:
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
¤Camilla¤
Billede

Alenya
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3078
Tilmeldt: tors nov 16, 2006 11:33 pm
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Re: Kuldopdateringstråd for kuldF3

Indlæg af Alenya » ons apr 15, 2015 5:56 pm

Kan se jeg ikke fik opdateret billeder af 1 uges billeder af skønhederne.. De har drillet RIGTIG meget, fordi jeg vidste at jeg forventede ihvertfald 50 % black / agouti, med en mulighed for russian blue.. Men de blev bare ved med at være lyse og blev hvidere og hvidere.. Der er intet c-loci bag far hvad vi ved af, MEN det må der jo være, for alle ungerne er himalaya ;)
Smækre er de ihvertfald hver og en af dem, og imorgen får jeg taget 2 ugers billeder af dem.. Men i skal da ikke snydes for 1 ugers billederne der blev taget i torsdags :P

Pige 1
BE himalaya krøl db
Billede
Billede

Pige 2
BE himalaya db
Billede
Billede

Pige 3
BE himalaya krøl db
Billede
Billede

Dreng 1
(RØ) Himalaya krøl dumbo
Billede
Billede

Dreng 2
BE himalaya krøl dumbo
Billede
Billede

Dreng 3
(RØ) himalaya krøl dumbo
Billede
Billede

Dreng 4
BE himalaya krøl dumbo
Billede
Billede
¤Camilla¤
Billede

Alenya
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3078
Tilmeldt: tors nov 16, 2006 11:33 pm
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Re: Kuldopdateringstråd for kuldF3

Indlæg af Alenya » tors apr 16, 2015 9:45 pm

Mine skøøøøøøøønne flødeboller er blevet 2 uger.. Og jeg er SÅ forelsket i hver og en af dem.. Det har været en overraskelse med deres farve, der stadig ikke giver NOGEN mening, for i teorien BURDE halvdelen have været black / agouti, men der er end ikke kommet 1.. Istedet er de alle himalaya, men sikke nogle skønne små som får mit hjerte til at smelte hver gang jeg hygger med dem.. 2 af drengene minder mig om en af mine savnede afdøde drenge, som var BE himalaya som de 2, den ene af drengene er som snydt ud af næsen med hans blide og rolige sind, smukke ansigt og måden han bevæger sig rundt på allerede nu, jeg er solgt ! <3
Jeg er SÅ meget i tvivl omkring pelstyperne, TROR der er 4 teddy og 2 rex, men jeg er langt fra sikker, så den eneste der står noget ved er den eneste jeg er helt sikker på :P
Først får i lige hyggebillederne - Eva syntes jeg havde hygget længe med ungerne da jeg tog ugebillederne, så da jeg ville hygge, kom hun og hentede ungerne en efter en og lagde over i en lille hule hun havde lavet i dynen ;)
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Pige 1
BE himalaya krøl db
Billede
Billede
Billede

Pige 2
BE himalaya db
Billede
Billede
Billede

Pige 3
BE himalaya krøl db
Billede
Billede
Billede

Dreng 1
(RØ) Himalaya krøl dumbo
Billede
Billede
Billede

Dreng 2
BE himalaya krøl dumbo
Billede
Billede
Billede

Dreng 3
(RØ) Himalaya krøl dumbo
Billede
Billede
Billede

Dreng 4
BE himalaya krøl dumbo
Billede
Billede
Billede
¤Camilla¤
Billede

Erling
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 155
Tilmeldt: tors maj 09, 2013 7:56 pm
Geografisk sted: Esbjerg, VestJylland

Re: Kuldopdateringstråd for kuldF3

Indlæg af Erling » fre apr 17, 2015 9:21 am

Hvor er de bare flotte!
Også en rigtig flot mor de har. Og dejligt som hun passer på dem.

Erling.

Låst