Hej
Jeg har en rotte, som gerne prøve-spiser alt han kommer i nærheden af(plejer normalt at tage hensyn til det og derved skaber afstand til ham og ting uden for buret). Men i dag satte jeg rotterne ind i et andet rum, da huset blev fyldt med gæster.
Her fik han dog alligevel formået at fat i et lagen og betræk og opdagede det, da jeg var inde og se til dem. Kunne kun finde en smule af lagnet i buret og tænker om han nu har spist det.
Tænker at hans mave nok ikke rigtig kan klare det
Vil selv sige at han har spist ret meget, for en rottes størrelse.
Hvad skal man gøre i denne situation? Holde lidt øje med hvordan han opføre sig? Hvad kan tegnene evt være på, er der er noget galt?
Har haft dem i 7 dage, så kender dem ikke helt deres vaner endnu.
Er møg bekymret for ham, for han skulle jo nødig få en forstoppelse!
Rotte har spist betræk
Redaktør: Lylle My
Rotte har spist betræk
Hilsen Calle
Jeg er ny i denne dejlige rotteverden!
Jeg er ny i denne dejlige rotteverden!
- Lord Crimson
- Rotternes Herre
- Geografisk sted: Odense C
- Kontakt:
Ja, jeg er helt enig med Lord Crimson... Jeg tror ikke der er mange rotteejere, der har undgået at få spist trøjer, sengetøj, møbelpolstring og lignende - uden at rotterne af dén grund har taget skade..
Da min frække Freak havde ædt min sofa, var der faktisk også mange stof- og skumgummistumper, jeg aldrig fandt - men hans tarmsystem kom nu ikke til at fejle noget af dén grund.
Da min frække Freak havde ædt min sofa, var der faktisk også mange stof- og skumgummistumper, jeg aldrig fandt - men hans tarmsystem kom nu ikke til at fejle noget af dén grund.
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin