Hej alle.
Jeg har opdaget, at en af mine rotter har noget hvidt sekret/snask i hans urin. Synes ikke jeg kan finde noget om det. Er der nogle af jer, der ved hvad det kunne være og om der overhoved er grund til bekymring?
Hvidt "sekret" i urin
Redaktør: Lylle My
Re: Hvidt "sekret" i urin
Jeg har godtnok aldrig selv lagt mærke til det - men jeg googlede lige "tamrotter sæd i urin", og fandt frem til denne tråd på Norsk Tamrotte Forenings diskussionsforum: http://www.tamrotter.com/forum/viewtopi ... =17&t=7638
Åbenbart er det meget normalt, at der kan findes en lille rest sæd i hanrotters urin.
Men hvis du nogensinde skulle se noget i samme stil, der har et snavsetgult eller rødligt skær... så ville der nok være grund til et lille besøg hos dr. Dyr.
Åbenbart er det meget normalt, at der kan findes en lille rest sæd i hanrotters urin.
Men hvis du nogensinde skulle se noget i samme stil, der har et snavsetgult eller rødligt skær... så ville der nok være grund til et lille besøg hos dr. Dyr.
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin
Re: Hvidt "sekret" i urin
Sædrester i urinen... Det kan faktisk være meget muligt, og ret komisk på en eller anden måde.