Artesia´s Billy 12.jan.2011-27.jan.2013

Har du mistet din kære tamrotte. Få afløb for dine følelser og skriv dét, som du syntes skal stå på gravstenen - som et evigt minde!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
Horizon
Rotternes Herre
Indlæg: 1805
Tilmeldt: søn feb 14, 2010 11:09 pm
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Artesia´s Billy 12.jan.2011-27.jan.2013

Indlæg af Horizon » søn feb 03, 2013 2:52 am

Billy så jeg i et opslag fra Artesia. Hans mor var fra dyrehandel og havde været drægtig, hvor Billy kom til sammen med sine øvrige søskende. På det tidspunkt havde jeg for noget tid siden mistet MJ en meget stor black hooded dreng, som havde haft sin plads i buret. Der manglede nu en hooded, og derfor faldt jeg b.la for Billy, som ved hjælp fra Artesias søster blev fragtet fra Aalborg til Århus, hvor jeg var hjemme på visit.

Jeg havde netop købt en ny bluse, og uden at tænke mig om, havde jeg bare lagt den ved siden af transportkassen, som Billy var i. Da jeg så kiggede derover lidt senere, opdagede jeg at Billy havde fået hevet noget af min bluse ind og så var den bluse ødelagt med huller og det hele. Han har aldrig været fingerslikkende og puttende, men heller aldrig sky. Han har altid elsket mad, og godbidder og især at putte med de andre. Hans bedste venner var Tazz Fuzzy Wuzzy, Skalde Svend og Alenya´s My Man som han nød rigtig meget. Desværre gik de en efter en bort og Billy kom derfor ind til den anden gruppe.

Billy flyttede med drengegruppen hjem til Mille, da jeg skulle flytte. Hvor han har gået og haft det godt, og nydt sine dage som pensionistdreng. Den. 27. jan. 2013 var Billy sovet stille ind.

Sov godt gamle dreng, du vil være savnet!

Billede

Billede

Tazz Fuzzy Wuzzy, Skalde Svend og Billy
Billede

Alenya´s My Man og Billy
Billede

Brugeravatar
Kat
Senior Rottemedlem
Indlæg: 587
Tilmeldt: man nov 08, 2004 8:38 pm
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Kat » søn feb 03, 2013 12:06 pm

Sov godt Billy :cry:

Brugeravatar
Larm
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3291
Tilmeldt: ons sep 17, 2008 12:31 pm
Geografisk sted: Bergen, Norge
Kontakt:

Indlæg af Larm » søn feb 03, 2013 7:33 pm

:cry: :cry: :cry:
Lisbeth
Rottedrenge: Pjusken, Sirius, Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Dumbus og Sølvgutten
Rottepiger: Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Lille Prikk, Aurora og Blaze

Besvar