Alenyas Who's Afraid Of The Big Bad Wolf aka Wolf

Har du mistet din kære tamrotte. Få afløb for dine følelser og skriv dét, som du syntes skal stå på gravstenen - som et evigt minde!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Shantia
4 Stjernet Rottemedlem ****
Geografisk sted: Havnebyen, Sjællands Odde
Kontakt:

Alenyas Who's Afraid Of The Big Bad Wolf aka Wolf

Indlæg af Shantia » tirs feb 12, 2013 9:22 pm

Billede

21. Okt 2010 - 11. Feb 2013

Kære dejlige smukke Wolf.

På trods af dit handikap grundet slagsmål da du var yngre som resulterede i at du kom så alvorligt til skade og mistede synet på dit ene øje og derved kom til at gå alene resten af livet, var du ikke mærket af det overhovedet. Du var så dejlig, kærlig, fingerslikkende og bare en stor putterøv. Du hang flere timer på mig hvis du kunne komme til det og ville slet ikke ind i buret når mor her mente at det skulle du altså.

Her på det sidste (over den sidste måneds tid) begyndte du virkelig at se og opføre dig som en gammel dreng, hvilket du i sagens natur jo også var. Du blev ramt at en forkølelse som hurtigt udviklede sig til en lungebetændelse som bare ikke ville gå væk på trods af 2 behandlinger med Baytrill/Ronaxan. På den sidste uges tid tabte du dig volsomt og begyndte at se virkelig nusset ud :-(. Jeg snakkede med Glennie igår aftes omkring din situation og vi blev begge enige om at med din fremskredne alder og medicin der ikke hjalp at så var det tid, så her i formiddag tog jeg dig med ud på din sidste rejse

Jeg mangler dig virkelig i huset, men jeg ved at du nu er et bedre sted. RIP smukke dreng og hils alle de andre totter på den anden side at regnbuen. Vi ses en dag
Shantia

Brugeravatar
Kat
Senior Rottemedlem
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Kat » tirs feb 12, 2013 9:33 pm

Årh :cry: Sov godt Wolf! :cry:

Brugeravatar
Larm
Rotteforum afhængig
Geografisk sted: Bergen, Norge
Kontakt:

Indlæg af Larm » tirs feb 12, 2013 10:39 pm

:cry: :cry: :cry:
Lisbeth
Rottedrenge: Pjusken, Sirius, Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Dumbus og Sølvgutten
Rottepiger: Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Lille Prikk, Aurora og Blaze

Brugeravatar
>Maria<
Rotteforum afhængig
Geografisk sted: Odsherred
Kontakt:

Indlæg af >Maria< » tirs feb 12, 2013 10:59 pm

Årh nej :'(

Sov sødt, Wolf
Inter album et nigrum, varietate

LUX Rotter
Logge ud? Hvad er det?
Geografisk sted: Lillevorde, Aalborg