Dunsemand i himmelen <3

Har du mistet din kære tamrotte. Få afløb for dine følelser og skriv dét, som du syntes skal stå på gravstenen - som et evigt minde!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Dunse
3 Stjernet Rottemedlem ***
Geografisk sted: Bornholm

Dunsemand i himmelen <3

Indlæg af Dunse » ons mar 20, 2013 3:32 pm

Har i mandags måtte få aflivet min dejlige rotte Dunse :cry:
har haft ham i knap 2 år og han var bare mors putterotte som jeg elskede af hele mit hjerte <3
Han havde længe haft problemer med helbredet og kom sig aldrig 100% efter en omgang lungebetændelse i december, men han klarede sig altid alligevel..
I weekenden fik han på en eller anden måde klemt og brækket sin fod i en stige i hans bur... så jeg tog søndag stilling til at nu måtte det være slut, da hans fod var voldsomt skadet..
Så mig og han "moster", en veninde der altid har været meget omkring ham, tog til dyrlægen hvor han fik en smertefri afslutning i mors arme..
Jeg har heldigvis en god dyrlæge, der tog sig tid til at bekræfte at det var det bedste for ham, da hans fod ikke stod til at redde :cry:
Han ligger nu begravet i min mor have under et smukt kirsebærtræ som han elskede at tygge i grene fra :)

Min Dunsemand vil altid have en særlig plads i mit hjerte som min første rotte, og højt elskede kæledyr <3

Brugeravatar
Larm
Rotteforum afhængig
Geografisk sted: Bergen, Norge
Kontakt:

Indlæg af Larm » ons mar 20, 2013 3:46 pm

:cry: :cry: :cry:
Lisbeth
Rottedrenge: Pjusken, Sirius, Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Dumbus og Sølvgutten
Rottepiger: Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Lille Prikk, Aurora og Blaze

Steffen Palludan
4 Stjernet Rottemedlem ****
Geografisk sted: Skive

Indlæg af Steffen Palludan » ons mar 20, 2013 4:15 pm

det er aldrig nemt når det er tid til at de små skønne personligheder skal videre :cry: :cry: :cry:

Besvar