"Noname" 12. juni 2013-18. juni 2013

Har du mistet din kære tamrotte. Få afløb for dine følelser og skriv dét, som du syntes skal stå på gravstenen - som et evigt minde!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Alenya
Rotteforum afhængig
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

"Noname" 12. juni 2013-18. juni 2013

Indlæg af Alenya » tirs jun 18, 2013 11:19 pm

Du fortjener en lille mindetråd, for du var kommet til at betyde mere end jeg havde forestillet mig..
Allerede få timer efter du var født, var der ingen tvivl om at du skulle være min, du var den eneste harley dreng og jeg har i 2 år ønsket en ny harley dreng, men har kun fået piger, så da jeg stod med dig i hånden var der ingen tvivl om at uanset hvad du var, så var du en drøm jeg har ventet længe på at få og jeg har dagligt kysset dig lidt ekstra.. Så hvorfor lige dig, hvorfor skulle det lige ske ?
Billede
Igår dukkede en af mine katte op ud af det blå i stuen, har ellers aldrig kattene deroppe når jeg har rotteunger, for jeg ved det stresser mødrene.. Dots reaktion havde jeg dog på ingen måde forventet.. Min kat kiggede nysgerrigt som han altid gør, og Dots fik så voldsom en forskrækkelse at hun sprang op mens hun diede og løb rundt i hele buret så ungerne FLØJ rundt. Jeg sprang op og fik katten ud, min søster holdte hundene og jeg fik Dots ud og fik ro på hende. Hun havde fået revet 3 kløer op og blødte derfor, så hun kom lige ud og fik ro på.. Imens tjekkede min søster ungerne og jeg fik dem over i hånden, alle så helt fine ud, intet at se udenpå og jeg var lettet.. Kyssede dem alle og hyggede lidt om dem, de virkede rolige..
I dag gik jeg så op og kiggede på dem, kunne se en unge lå på ryggen, så helt livløs ud og jeg tænkte straks NEJ der er bare ikke sket noget.. Fik tjekket og JO, min baby var død.. Han lå helt fin, så jeg må formode at han nok var den der fik den værste flyvetur af dem alle og må have haft indre blødninger.. De andre blev tjekket efter igen og alle ser ud til at have det fint.. Det tog mig tid lige at forstå, jeg var i chok.. Min drøm, min baby, taget fra mig inden jeg rigtigt fik mulighed for at lære ham at kende, men alligevel havde hans lille pote lagt et fodspor i mit hjerte og gjort at jeg måtte fælde en masse tårer og stadig nu sidder med en tom og underlig fornemmelse.. Hvorfor ham, hvorfor nogen, hvorfor kunne katten ikke bare have holdt sig væk, hvorfor så jeg ham ikke inden det var for sent.. Hvorfor.....
¤Camilla¤
Billede

Brugeravatar
Kat
Senior Rottemedlem
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Kat » tirs jun 18, 2013 11:38 pm

Åh nej hvor trist :cry: Hvor utrolig uheldigt at det lige skulle være din beholder da tragedien skete! :cry: Hvil i fred lille bebs!
Trøstekram til dig..

Alenya
Rotteforum afhængig
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Indlæg af Alenya » ons jun 19, 2013 12:00 am

Ja jeg forstår det heller ikke og jeg ved det bliver svært imorgen at skulle hygge med dem og han ikke er der..
Et øjeblik tænkte jeg, hvorfor lige ham, når nu det skulle ske, hvorfor så ikke en af de andre, men så tænkte jeg efterfølgende, nej, det skulle slet ikke være sket, de skulle alle være friske og i live.. Syntes bare det er SÅ unfair.. Så nu kan jeg kun håbe og krydse for at jeg kan få mig en harley dreng næste gang jeg laver sådan et kuld..
¤Camilla¤
Billede

Brugeravatar
Larm
Rotteforum afhængig
Geografisk sted: Bergen, Norge
Kontakt:

Indlæg af Larm » man jun 24, 2013 10:25 am

Så utrolig trist :cry: :cry: :cry:
Lisbeth
Rottedrenge: Pjusken, Sirius, Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Dumbus og Sølvgutten
Rottepiger: Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Lille Prikk, Aurora og Blaze

Besvar